הבחירות לראשות העיר בכפר יונה מתחממות, כשמסתמן ריבוי מתמודדים: מי הכריז ומי עומד להכריז ולהפתיע?

הבחירות לראשות העיר בכפר יונה מסתמנות סוערות ומרובות מועמדים: מי כבר הכריז על ריצה ומי עומד להפתיע? הריצה לכיסא המתנדנד של שוש כחלון כידור החלה

הבחירות המוניציפליות בכפר יונה שיערכו, כמו בכל הרשויות, בסוף אוקטובר השנה, מסתמנות כבחירות סוערות ומעניינות.

כבר עתה הכריזו מספר דמויות, רובן לא בפעם הראשונה שלהן, על התמודדות לראשות העיר ומסתמן מועמד, עם שם מפתיע.

העובדה שראש העיר שוש כחלון כידור "זוכה" לתמיכה נמוכה, בעקבות קדנציה שהוכתרה בעיקר בצעדים של העירייה שלא לטובת התושבים, נותנת להבין שהקרב על ראשות העיר פתוח מתמיד.

רק בימים האחרונים נעשה סקר טלפוני, שככל הנראה יזמה כידור עצמה ושאל את התושבים לשביעות רצונם מתפקודה של כידור והעירייה.

בחודשים האחרונים גם חבר מועצת העיר, עו"ד אלברט טייב, שכבר הכריז על ריצה מחודשת לראשות העיר, ערך סקר פנימי.

טייב הקדים ובשבועות האחרונים תולה כבר שלטים ברחבי העיר המכריזים על התמודדותו. טייב כבר נהנה ממטה מסודר ורשימה סגורה ואף שכר את שירותיו של היועץ האסטרטגי המוכר, ליאור חורב.

שבוע שעבר גם עו"ד ליהיא איינס, הכריזה על התמודדות לראשות העיר. איינס הייתה מס. 2 ברשימתה של כחלון כידור ועזבה אותה זמן קצר אחרי בחירות 2018.

מתמודד אחר הוא איציק דב. אלא שמסתמן שהפעם דב לא יזכה לתמיכת הכספים של הליכוד או רשימת הליכוד, כפי שבעבר העביר לידיו אפי דרעי שהעדיף לרוץ ברשימה עצמאית.

מי שככל הנראה יזכה לתמיכתו של דרעי ועשוי להכריז על מועמדותו בימים הקרובים הוא יהודה גריבי. גריבי היה עוזרו האישי של דרעי בעירייה, אך בשנים האחרונות הוא אחד ממובילי המאבק נגד החלטתה של ראש העיר ליקר את הארנונה בשכונות העיר וכן עומד בראש המאבק נגד העירייה בנושא הנזק שגרמה העירייה לפחים המוטמנים.

גריבי, עשוי לרוץ ברשימה שתזכה לתמיכה של מספר מפלגטת מובילות במערכת הפוליטית.

הוא גם המועמד ככל המסתמן ליהנות מתמיכה פומבית של ראש העיר לשעבר, אפי דרעי.

כאמור, מסתמן מאבק גדול על ראשות העיר בכפר יונה.

 

צילום: פייסבוק ויח"צ

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות