מתחדשים: נפתח המרכז הרפואי הנרחב של כללית בבניין כיכר המושבה בהוד השרון עם שירותי רפואת משפחה, רפואה יועצת, מכון פיזיותרפיה, טיפת חלב ועוד

מתחדשים למענכם: כללית חנכה את המרכז הרפואי כיכר המושבה בהוד השרון. המרכז החדש משתרע על פני 1,800 מ"ר ומעניק תחת קורת גג אחת שירותי רפואת משפחה וילדים, רפואה יועצת, טיפת חלב, מכון להתפתחות הילד, מכון פיזיותרפיה, מתחם סדנאות לקידום הבריאות, בית מרקחת, אחיות, משרד ועוד

כעת זה רשמי: המרכז הרפואי של כללית בבניין כיכר המושבה בהוד השרון החל את פעילותו, והחל מה-1.2 התחילו לפעול בו בהדרגה שירותים רפואיים שונים.

המתחם החדש של כללית בהוד השרון חולש על כ-1,800 מ"ר המתפרסים על כל הקומה הרביעית ומחצית הקומה החמישית של הבניין הממוקם מעל האזור המסחרי של כיכר המושבה.

בקומה הרביעית ניתנים שירותי רפואת משפחה ורפואת ילדים, אחיות, משרד, בית מרקחת (צפוי להיפתח בקרוב), חדר סדנאות ייעודי, מכון פיזיותרפיה וכן שירותי רפואה יועצת – הכוללים בשלב זה תחומים כמו אורתופדיה, אף אוזן גרון, עיניים, עור, אורולוגיה, אנדוקרינולוגיה וסוכרת, כירורגיה, ובהמשך יתרחבו ויכללו גם שירותי רפואה משלימה.

בקומה החמישית פועל מתחם טיפת חלב ובצמוד אליו מכון להתפתחות הילד, שנותן מענה למגוון רחב של תחומים ובהם קלינאות תקשורת, פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק, פסיכולוגיה ועו"ס.

המרכז החדש צמוד לתחנת רכבת סוקולוב ולבאים ברכב יש חנייה בחינם בחניון של כיכר המושבה.

 

שירותי רפואת ילדים בחוד החנית

 

את המרפאה מנהל בימים אלה ד"ר יניב גויכמן כממלא מקום ובהמשך תנהל אותו ד"ר אלונה איש טוב. שלושת רופאי הילדים שיפעלו במקום יגדילו משמעותית את היצע וזמינות רופאי הילדים לכל תושבי הוד השרון המטופלים בכללית.

צוות טיפת חלב בהובלתה של בלה פלטוב, שקיבל עד כה מטופלים במרפאת השחר, מקבל כעת הורים ופעוטות משלב ההריון ועד סוף גיל הרך במתחם החדש ורחב הידיים.

מכון הפיזיותרפיה בהובלתה של סימונה פלד, שפעל עד כה ברחוב חנקין, יועבר בתקופה הקרובה למתחם החדש ויציע למטופלים את מיטות הטיפול ומכשירי הכושר המתקדמים והחדישים ביותר שיש בתחום.

המרכז להתפתחות הילד שפועל בכיכר המושבה הועבר ממרפאת רמתיים, כך שלמעשה הורים לילדים הנזקקים לכך יוכלו כעת ליהנות באותו מתחם הן ממרכז להתפתחות הילד, הן משירותי טיפת חלב והן מרופאי הילדים הטובים ביותר – והכל במתחם אחד מבלי לנסוע ממקום למקום.

 

הצפי: עשרות אלפי מטופלים בשנה

 

בהרמת כוסית חגיגית שהתקיימה במעמד פתיחת המרפאה בשבוע שעבר, אמר מנהל מינהלת ראש העין, ד"ר שי נתנזון, שאמון על שירותי הרפואה גם בעיר הוד השרון: "זהו יום חג לכללית, יום חג למחוז דן-פ"ת, יום חג לצוותים הרפואיים ובעיקר יום חג לתושבי הוד השרון. בנינו כאן מרכז רפואי לתפארת שישרת את תושבי העיר וייתן מענה לאוכלוסייתה ההולכת וגדלה ואני מאחל המון הצלחה לצוותים המצוינים והמובחרים ביותר שיעבדו כאן ובריאות לעשרות אלפי המטופלים שיגיעו לכאן בשנה הקרובה".

מנהלת המחוז, ד"ר יעל רייכנברג, הודתה לצוותים שנרתמו ועבדו סביב השעון על מנת לאפשר את פתיחת המרכז הרפואי במועד והדגישה כי "מרפאת כיכר המושבה תשמש מרפאת הדגל של כללית בהוד השרון ותאפשר קבלת מיטב השירותים הרפואיים באמצעים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר, על ידי טובי הצוותים – והכל תחת קורת גג אחת".

צילום: כללית דן-פ"ת

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות