הרכבת חוזרת לפעילות סדירה בקו ב”ש- הרצליה, למעט 3 תחנות בחולון ובת-ים

לאחר מספר שבועות של סגירת קו הרכבת בין ב"ש להרצליה, מחר תחודש תנועת הרכבות בקו זה, למעט תחנות בת- ים קוממיות, חולון וולפסון וצומת חולון שתישארנה סגורות

רכבת ישראל תחדש את פעילותה ביום רביעי הקרוב, כמתוכנן, למעט תחנות בת- ים קוממיות, חולון וולפסון וצומת חולון שתישארנה סגורות לשירות עד להודעה חדשה. עצירות הרכבות בתחנות אלה יבוטלו לטובת המשך קידום פרויקט חישמול הקו לאשקלון. זאת על מנת שהנוסעים בקו זה יוכלו כבר בסוף הרבעון השלישי השנה ליהנות משירות רכבות חשמליות, מהירות ומתקדמות בקו זה.

תחנת בת-ים יוספטל תיפתח לשירות מחר כמתוכנן.

יודגש כי מלבד תחנות בת-ים קוממיות, חולון וולפסון וצומת חולון, תנועת הרכבות בקו באר שבע-הרצליה (קו הנגב המערבי וטבעת השרון), תופעל כסדרה.

בימי העבודות יתגבר משרד התחבורה את קווי התחבורה הציבורית באיזור.

לנוסעי הרכבת בימים אלה מומלץ להתעדכן בפרטים המלאים באתר רכבת ישראל, בפייסבוק, ביישומון ובמוקד השירות של רכבת ישראל במספר *5770.

 

צילום: רכבת ישראל

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות