הצלת חיים במרפאת נופרים של כללית בראש העין: רופא המשפחה זיהה אירוע מסכן חיים וכך הציל את אופיר בן ה-48

אופיר לוי, 48, הגיע למרפאה בעקבות דקירות ולחץ בחזה. רופא המשפחה המטפל, ד"ר עמית אסיף, זיהה כי הוא נמצא באירוע מסכן חיים של תסחיף ריאתי ופינה אותו לבית חולים השרון עם המלצה דחופה להמשך טיפול . אתמול בבוקר הוא חזר למרפאה כדי להודות לצוות המטפל

אופיר לוי, תושב ראש העין בן 48, לא ייחס משמעות רבה לדקירות וללחץ בחזה שחש בשבוע שעבר. תחילה סבר שמדובר בלחץ נפשי שמאפיין את התקופה האחרונה, בייחוד נוכח עבודתו כדובר במערכת הבריאות. אלא שללוי, שהפך באחרונה גם לכוכב רשת בזכות סרטונים ויראליים עם עשרות אלפי צפיות שהעלה בתקופת בידוד ממושכת, היכרות מעמיקה עם מערכת הבריאות – הוא החליט להיות על הצד הבטוח ולגשת להיבדק במרפאת נופרים של כללית בראש העין, סמוך למקום מגוריו.

רופא המשפחה של אופיר, ד"ר עמית אסיף, כבר נראה מודאג הרבה יותר: "במרוץ שהיה מכבד נבחרת פורמולה 1 נלקחתי לבדיקת א.ק.ג אצל האח, נועם מייזל, ועד מהרה ד"ר אסיף אבחן שאני נמצא במצב של תסחיף ריאתי, מצב שעלול לסכן חיים", מספר לוי השבוע, "מיד הזמינו לי ניידת של נט"ל שהסיעה אותי לבית חולים השרון של כללית בפתח תקוה, עם המלצה להמשך טיפול של מדללי דם. האבחנה המהירה של ד"ר אסיף הצילה את חיי".

מה חשבת באותם רגעים שבהם היית במרפאה?

"בעיקר לא הבנתי מאיפה זה בא לי. מה תסחיף ריאתי? נסחפתם קצת עם התוצאות, לא?! תראו אותי, אני אדם אנרגטי, חיוני, נהנה מהחיים. אבל כנראה שהגוף שלי אותת לי לעצור קצת להקשיב. הסיבות יכולות להיות עומס פיזי או נפשי, ואולי שניהם, ולכן מאוד מאוד חשוב להיות קשובים לגוף שלכם, להקפיד על ביצוע בדיקות ולדעת גם לנוח ולהירגע כשצריך".

אתמול בבוקר (1.12) חזר לוי למרפאה עם גביע קטן שרכש עבור הצוות הרפואי והצטלם עם ד"ר אסיף והאח נועם מייזל שהגישו לו עזרה ברגעים שהכי היה זקוק לה ואמר בהתרגשות: "אני מבקש להודות לצוות כללית נופרים על מהירות התגובה, על ההתעקשות על המשך הבדיקות במיון ובעיקר על המסר: מרגישים משהו שונה בגוף או בנפש? אל תחששו לגשת להיבדק!".

 

צילומים: אופיר לוי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות