‘איפה הימים’: קובי פרל , דיג’יי ומפיק מוזיקלי, זכה בתחרות רמיקסים של בית ספר רימון

פרל: "אני רואה בהישג קרן אור בימים הקשים שעוברים על תחום התרבות והבידור בישראל ובמקום לשקוע במקומות של כעס ודיכאון מהמצב החלטתי השקיע את הזמן הפנוי ביצירה והפקה"

בתחילת משבר הקורונה יצא לרדיו שירו של איתן פלד – 'איפה הימים', שיר אקוסטי וקליט שמוגש בשלוש שפות, אנגלית, ערבית ועברית שהגיע להיות בצמרת השירים המושמעים. קובי פרל, די ג'יי ומפיק מוזיקלי, פנה אל האמן בבקשה לעשות רמיקס לשיר ובמהרה האומן וחברת התקליטים טאקט (קובי סאבלימינל שמעוני) בשיתוף עם בית הספר רימון החליטו לפתוח בתחרות רמיקסים לשיר
בתחילת השבוע פורסם כי הזוכה במקום הראשון הוא קובי פרל, וכך נכתב:
שמחים להכריז על זוכי תחרות הרמיקס לשיר 'איפה הימים'! במקום הראשון זכה הרמיקס של קובי פרל – מלגת לימודים ברימון בסך 5000 ש"ח. בתואר חביב הקהל זכה הרמיקס של שיר אשכנזי – מלגת לימודים ברימון בסך 4000 ש"ח. הרמיקסים של קובי פרל, שיר אשכנזי, איתמר ביטון, איתי פורטוגלי ודניאל בראון נבחרו להכלל ב־EP בהפקת חברת TACT RECORDS.
*הבחירות, למעט חביב הקהל, נעשו על ידי צוות שופטים שכלל את קובי שמעוני סאבלימינל, יהודה עדר – נשיא רימון, עודד דוידוב – ראש מגמת הפקה ברימון ועומר טייאר – מנהל מוזיקלי של התחרות ומורה ברימון.

קובי, מזל טוב על הזכייה… מתרגש?
תודה, מאוד. נהניתי מכל רגע בהפקת גרסה לשיר שהוא חוצה גבולות ותרבויות ומי ייתן ונמשיך בתהליך השלום ונוכל לשמוע את הרמיקס גם מעבר לים, במיוחד במדינות שמקדמות את הסכמי השלום ואת הדו קיום בינינו ומקבלות בברכה אמנים ויוצרים מכל צבעי הקשת.  בנוסף, אני רואה בהישג קרן אור בימים הקשים שעוברים על תחום התרבות והבידור בישראל ובמקום לשקוע במקומות של כעס ודיכאון מהמצב החלטתי השקיע את הזמן הפנוי ביצירה והפקה – תחום שבימים רגילים לא מצאתי לו את הזמן, אני מקווה שבמהרה נשוב לשגרה ונמשיך להרקיד לשמח ולרגש את העם שכל כך צמא לזה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות