שני תושבי טירה נעצרו לאחר שפרצו לשני בתי עסק סמוכים ברחוב אחוזה ברעננה, עקרו כספות ומחשבים וגנבו ציוד בעשרות אלפי שקלים

המשטרה עצרה 2 גברים מטירה בחשד כי התפרצו לשני בתי עסק ברעננה וגנבו מהם רכוש רב. החשודים נעצרו והשבוע הוגשו נגדם כתב אישום ובקשת מעצר

ביום 11.7.20 התקבל במשטרת ישראל דיווח על התפרצות לשני בתי עסק ברחוב אחוזה ברעננה. מבדיקה ראשונית התברר לשוטרים כי שני בתי העסק סמוכים זה לזה ומשניהם נגנב רכוש רב. לדלת של בית העסק הראשון נגרם נזק בשווי של כ-1,300 שקל ונגנבו ממנו 2 מחשבים בשווי של כ-20,500 דקל. בבית העסק השני החשודים שברו את הדלת, עקרו את הכספת ממקומה ואת כבלי המחשב וגנבו מיקרופונים, אוזניות וצ'יקים מספקים בשווי של אלפי שקלים.

חוקרי המשטרה הצליחו לזהות את החשודים בני 44, 47 מטירה והם אותרו ונעצרו ביום 15.7.20 בחיפוש שנערך אצל החשודים נמצאו פרטי לבוש התואמים לאלו כפי שנראים בסרטון ממצלמות האבטחה.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקווה והשבוע הוגש נגדם כתב אישום המכיל 2 אישומים בעבירות של פריצה לבניין, גניבה והיזק לרכוש. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשודים גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות