גבר מטירה נכנס לשירותים בקאנטרי בעיר בשרון וביצע עבירות מין קשות בילדים בני 7 ו-9 במספר מקרים. "הוא נכנס בכוח עם הילד לשירותים ועשה בו דברים קשים"

המשטרה עצרה גבר מטירה בחשד לעבירות מין קשות בילדים בני 7-9 שביצע בשירותי קאנטרי באחת הערים בשרון

המשטרה עצרה גבר מטירה בחשד לעבירות מין בקטינים קשות שביצע בשירותי קאנטרי באחת הערים בשרון

לפני מספר ימים התקבל במשטרה דיווח על חשד לעבירות מין שבוצעו בקטינים בקאנטרי באזור השרון. שוטרים שהגיעו למקום הבחינו בגבר בן 34 מטירה שעוכב על ידי המאבטח בקאנטרי. מהדיווח עולה כי החשוד פגע מינית ב-4 קטינים בגילאי 7-9 שעה שהיו במלתחות בקאנטרי. החשוד נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה ומעצרו הוארך עד מחר, אז יתקיים דיון נוסף בהארכת מעצרו. החקירה נמשכת.

אחת מהאימהות של ילד בן 9 שנפל קורבן, סיפרה בפובט בפייסבוק, כי בנה ביקש בסיום שהותם להיכנס למלתחות הבנים. "עברו דקות ארוכות והוא לא יצא. פתאום הוא יצא כשמאחוריו הולך גהר לבוש בשחור. שאלתי אותו למה התעכב, והוא אמר ' לא עכשיו אמא'. ראיתי שהוא מפוחד. ואז בצד הוא סיפר שנכנס למקלחת ואז אותו גבר נכנס אתו וניסה לגעת בו. הוא ברח לשירותים, ואז הגבר נכנס בכוח לתא השירותים ובעצע בו מעשים קשים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות