ניוזים חמים

תמונה מבישה של ישראל 2018: אישה בהריון מתקדם מראשל"צ החליטה לתעד את מה שעובר על הריונית שעולה על רכבת עמוסה לכיוון חיפה. "אנשים התחפרו בנייד רק לא לקום"

וכך רחלי כתבה בפוסט שהעלתה וצילמה וגרם להרבה תגובות שכותרתם: "בושה". אלא שלבושה הזאת רבים מאיתנו שותפים.

כך מספרת רחלי על החוויה שעברה: "אני נכנסת לרכבת מלאה באנשים, הגב התחתון גמור, הרגליים נפוחות מכל היום, אוחזת במעקה הרכבת כדי לא ליפול בזמן שעשרות גברים ונשים בגילאי 15-40 בוהים בבטן וחוזרים לטלפון כאילו לא ראו. אחרי 20 דקות של עמידה אישה מבוגרת שישבה בקצה הרכבת קראה: 'את, האישה בהריון, איך את עומדת? בואי בואי שבי….
התרגשתי, ניגשתי אליה והודיתי לה מאוד על שנתנה לי את הכבוד לשבת. תהיתי לעצמי, למה זה כל כך מרגש, למה זה לא מובן מאליו, למה כולם התעלמו? וודאי שלחלקם היה יום ארוך, או סיבות אחרות שבגללן הם לא קמו, אבל הרוב פשוט בחר בנוחות של עצמו והתעלם. נכון, הריון הוא לא מחלה, אבל בהריון קשה מאוד לעמוד אורך זמן ואף מסוכן ליפול ולקבל מכה בזמן עצירת הרכבת.

כבוד צריך לרכוש ולקבל, לא צריך לקחת. לא כעסתי על אף אחד שלא קם בשבילי, אבל התאכזבתי והבנתי שכנראה יש פה בעיה חברתית-חינוכית רצינית.החלטתי שילדיי ידעו כבר מעכשיו כיצד לנהוג בסיטואציות דומות ולכבד מבוגרים, נשים בהריון ובעלי מוגבלויות שונות. הבוקר קמתי עם רצון עז להעביר את המסר!".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות