ניוזים חמים

בשורה משמעותית לתושבי יהוד- מונוסון: שתי בקשות נוספות להיתרי בניה אושרו בתנאים בפרויקט ההתחדשות העירונית במתחם מוהליבר

פרויקט ההתחדשות העירונית במתחם מוהליבר ביהוד- מונוסון רשם התקדמות משמעותית לקראת התחלת הבנייה.מעיריית יהוד מונוסון נמסר: "מדובר על צעד גדול שעמלנו עליו רבות. לאחר שהיזמים ישלימו את האישורים הנדרשים, ביניהם אישור רת"א לחריגה שביקש לגבי גובה הבנייה, ועם אישור הסכם הפיתוח בפרוצדורה הנדרשת, יתקבל היתר בנייה קבוע – וכך יוכלו היזמים לעבור לשלבי פינוי הדיירים, הריסת המבנים הישנים והקמת הבניינים החדשים"

 

התקדמות משמעותית נוספת נרשמה בשבוע שעבר בפרויקט ההתחדשות העירונית במתחם מוהליבר ביהוד- מונוסון: אושרו בתנאים הבקשות להיתרי בנייה ונחתם הסכם הפיתוח. תתי המתחמים 1-5 במתחם מוהליבר חתמו בשבוע שעבר על הסכם פיתוח בפרויקט ההתחדשות העירונית במוהליבר, וזאת בנוסף לחתימת היזם על הסכם הפיתוח בתת-מתחם 6.

בהמשך לאבן הדרך המשמעותית הזו, הבקשות להיתר של מתחמים 3-4-5 נידונו ברשות הרישוי – ואושרו בתנאים. לאחר שהיזמים ישלימו את האישורים הנדרשים, ביניהם אישור רת"א לחריגה שביקש לגבי גובה הבנייה, ועם אישור הסכם הפיתוח בפרוצדורה הנדרשת, יתקבל היתר בנייה קבוע – וכך יוכלו היזמים לעבור לשלבי פינוי הדיירים, הריסת המבנים הישנים והקמת הבניינים החדשים.

החברות ענב וקרדן נדל"ן חתמו בשבוע שעבר על הסכם פיתוח במתחמי ההתחדשות העירונית ברחוב מוהליבר. ההסכם הינו ביחס למתחמים 1-5, הכולל את הבניינים 14-56 (הזוגיים), ומכיל את המשקל הגדול של התחדשות המתחם. החברות התחייבו במסגרת ההסכם לפתח את השטחים הציבוריים הפתוחים בין הבניינים והתחייבויות נוספות ביחס להמשך תהליך הבנייה. מתחמים 1-5 כוללים 22 בניינים ובהם 264 יח"ד הצפויים להיהרס, כשבמקומם ייבנו 16 בניינים חדשים ובהם 1,065 יח"ד.

לפי העירייה, הסכם הפיתוח מהווה בשורה משמעותית לדיירים, לגבי פיתוח השטחים הציבוריים, הקמת החניונים מתחת לשטחים הציבוריים והקמת מבני הציבור בשטח התוכנית, אשר ישמשו את דיירי המתחם והעיר. בזכות ההסכם העירייה מבטיחה שדיירי המתחם יהנו ממרחבים הציבוריים איכותיים.
הסכם הפיתוח משלים למעשה את הסכמי הפיתוח עם כלל היזמים המקדמים את מתחמי ההתחדשות העירונית ברחוב מוהליבר. תכנית ההתחדשות של מוהליבר כוללת בסך הכל שישה מתחמים ובהם 336 יחידות דיור להריסה, במקומן ייבנו 1,344 יחידות דיור.

בעקבות חתימת היזמים על ההסכם, שיובא לאשרור מועצת העיר, גם הוועדה המקומית פעלה לקידום מהיר ומקצועי של הליך הרישוי ושל הבקשות להיתרי בנייה במתחם, כאשר הבקשה להיתר למתחם 5 נידונה בשבוע שעבר ברשות הרישוי ואושרה בתנאים, והבקשה להיתר למתחמים 3+4 נידונה הבוקר (שני), ואושרה גם היא בתנאים.

בשתי הבקשות להיתר שנידונו היום קיימות יחד 168 יח"ד קיימות, ובמקומן אושרו לקום 662 יח"ד, שייבנו בך הכל ב-10 בניינים.
את הבניינים החדשים מתכננים שני משרדי אדריכלים: רן בלנדר אדריכלים (את מתחם 5) וקיקה ברא"ז אדריכלים (מתחמים 3-4).

 

הדמיות : קיקה ברא"ז אדריכלים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות