ניוזים חמיםחדשות

בנס ציונה: השוטרים ערכו מרדף אחר נהג שמעולם לא הוציא רישיון, כשהגיעו לביתו כדי לעצור אותו גילו כמה "הפתעות"

השוטרים רדפו אחר נהג שנוסע ללא רישיון והגיעו לאקדח מוסלק בגג רעפים של כניסה לבניין מגורים בנס ציונה; כוחות משטרת מרחב דן, יס"מ מחוז ת"א ויחידת הכלבנים, ערכו צו חיפוש בדירה ועצרו חשוד

 

בלשי ימ"ר אגף התנועה של מרחב דן ערכו לפני שבוע (14/2/23) פעילות ממוקדת במסגרתה הבחינו בעיר נס ציונה בנהג שידוע כי אינו הוציא רישיון נהיגה מעולם. הבלשים כרזו לנהג לעצור והנהג לא נשמע להוראותיהם. הבלשים ניהלו מרדף עיקש אחר החשוד שסיכן את כלל משתמשי הדרך ונמלט מהם.

אתמול בפעילות נחושה, בלשי ימ"ר את"ן דן יחד עם בלשי תחנת מסובים, שוטרי יס"מ מחוז ת"א בסיוע שני כלבנים, איתרו את החשוד בדירה בנס ציונה. בתוך כך, הכוחות ערכו צו חיפוש שבמסגרתו נדהמו לגלות אקדח מוסלק ברעפים של הכניסה לבניין. בנוסף, נתפסו חומרים החשודים כסם: 87 גרם חשיש ו-7 גרם קריסטל.

השוטרים עצרו את החשוד, בן 28, תושב גני תקווה והוא הועבר לחקירה בתחנת מסובים ויחידת בוחני התנועה של משטרת מחוז ת"א ובסיומה נכלא. היום החשוד יובא לדיון בבימ"ש השלום בת"א. החקירה נמשכת.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות