ניוזים חמיםמקומי

לוד: פעוטה שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמהּ, ברחוב לאה אימנו בלוד

מתנדב ידידים חילץ אותה בשלום "הרגשה נפלאה להציל חיים של ילדה קטנה"

אתמול בשעה 15:40, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוטה שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמהּ, ברחוב לאה אימנו בלוד. אפריים עבו, מוקדן ידידים שענה לשיחה, הזעיק את מתנדבי האזור. יוסף חיים פרחים, מתנדב הסניף המקומי, נענה לקריאה והגיע במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותו, חילץ יוסף חיים את הפעוטה בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

יוסף חיים מספר: "בדיוק החזרתי את ילדיי מהלימודים, כשפתאום קפצה לי התראה בקבוצת החירום. מיד יצאתי למקום האירוע, והגעתי תוך זמן קצר. מדובר ברכב בעל מנגנון נעילה מורכב, אך בזכות ההכשרה והניסיון שלי, פתחתי את הרכב במהירות. האמא, שהתרגשה מאוד מהחילוץ, אמרה שאין על ידידים. זאת הרגשה נפלאה שזכיתי להציל חיים של ילדה קטנה. תודה לבורא עולם על הזכות".

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות