ניוזים חמיםחדשות

עו"ד שלומי הראל השיק את קמפיין הבחירות שלו למועצת העיר ר"ג לצד עשרות תומכים

עו"ד שלומי הראל השיק את קמפיין הבחירות שלו למועצת העיר השבוע ביחד עם יותר מ- 100 פעילים מרכזיים. הראל: "את הערכים שמלווים אותי בחיים הפרטים שלי ובחיים המקצועיים אני מביא למועצה לכן בחרתי בסלוגן הבחירות שמשקף את הייחודיות שלי: להיות חבר. קמפיין ההסברה שלי יתמקד באני מאמין האישי שלי אבל לפני הכל גם בדגש של הצבעה ב-2 פתקים"

עו"ד שלומי הראל השיק את קמפיין הבחירות שלו למועצת העיר השבוע ביחד עם יותר מ- 100 פעילים מרכזיים.
עו"ד שלומי הראל יתמודד לחברות במועצת העיר רמת גן בבחירות שיתקיימו ב- 31.10,2023 ביחד עם סיעתו "עידן חדש".
מתוך דבריו של שלומי הראל בכנס השקת הקמפיין: "הערב לא פורסם מעל שלטי חוצות או ברשתות אלא הזמנו באופן אישי את המעגל הראשון שלנו של הפעילים והפעילות ומכאן נביא את הבשורה לעיר. ולמה אני עושה את זה? כי אני אוהב אנשים. מאד. חשובה לי עשיה בעלת משמעות. עשיה שטובה לאנשים, כזו שמחדשת, משפרת, מועילה ומשמחת. אני אוהב את רמת גן, כאן גדלתי, כאן בחרנו להקים את ביתנו וכאן נולדו ילדי.
"לא נולדתי עם כפית זהב בפה, נולדתי בשכונת השקמה.ניפצתי הרבה מחסומים והשגתי את ההישגים שלי בזכות עבודה קשה, דבקות במטרה ונחישות. לאורך כל הדרך תמיד דבקתי באמת ולהיות ישר ובערך החברות – להיות חבר. להיות חבר שבעזרת השליחות הציבורית שלו במועצה יכול לשנות ולהשפיע. להיות חבר משמעותי בכל קואליציה שתקום. אני לא זקוק לסידור עבודה ולכן הצהרתי שאני לא אקבל אפילו שקל ואני אפעל בהתנדבות ללא שכר. אין שום חבר מועצה שהצהיר על כך כולם שואפים לתפקיד בשכר. אני שואף לפעול ולעשות.
"אפעל למען כל השכונות ומכל המגזרים. התוכנית שלי תהיה בשיתוף עם התושבים. אני לא מגבש מצע ותוכנית פעילות עם אנשי אקדמיה שיושבים במגדל השן אלא עם התושבים. אני מבוקר עד ערב שומע את הקולות מכל שכונות העיר ומתייעץ אך ורק עם התושבים. העקרון שלי הוא לקדם את הנושאים היומיומיים של התושבים, לצמצם עבורם בירוקרטיה ולהיות זמין ויעיל".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות