ניוזים חמיםבריאות

"כל המציל נפש אחת בישראל" הטיפול בקורונה וחיסון הילדים נגד מחלת הפוליו

ד"ר לימור דרורי הרישנו, מנהלת מינהלת דן בכללית, בראיון על הטיפול בחולי הקורונה כיום ועל המבצע לחיסון ילדים נגד מחלת הפוליו

מינהלת דן בשירותי בריאות כללית מעניקה שירותי רפואה לתושבי הערים רמת גן, גבעתיים, בני ברק וגבעת שמואל. לקראת חג הפסח, קיימנו ראיון קצר עם מי שעומדת בראש המנהלת מזה מספר שנים, ד"ר לימור דרורי הרישנו.

בשיחה עמה, התייחסה ד"ר דרורי בהרחבה לטיפולים השונים והיעילים העומדים לרשותם של מי שחולים כיום בקורונה, פירטה אודות המבצע לחיסוני ילדים נגד מחלת הפוליו שיצא לדרך במרפאות כללית בבני ברק ובגבעתיים, ודיברה על הצורך להמשיך לקיים בדיקות סקר לאיתור מוקדם של תחלואה.

מתוך דבריה של ד"ר דרורי: "אנחנו נותנים חיסון פאסיבי, חיסון האבושילד למטופלים עם ממאירויות המטולוגיות ומושתלי איברים, בנוסף אנחנו נותנים טיפול למחלת הקורונה למטופלים עם סיכוי להתדרדרות, מטופלים שכבר אובחנו במחלת הקורונה, הטיפול נקרא פקסלוביד. בנוסף התחלנו בחיסוני השיגרה- חיסוני הפוליו שחזר לצערנו. אנחנו משלימים חיסונים שיגרה במרפאה בגבעתיים, בטיפת חלב שלנו והן במרכז בריאות הילד בבני ברק."

<<צפו בראיון המלא עם ד"ר דרורי הרישנו בסרטון המצורף>>

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות