ניוזים חמיםבריאות

המעצימות: הנשים שמובילות את מחוז מרכז בכללית ולא רק ביום האישה

קבלו את הנשים שמנהלות את שירותי בריאות כללית במחוז מרכז

מחוז מרכז כללית מתהדר בהיותו מחוז נשי וכך לכבוד יום האישה 2022 נפגש הצוות הבכיר של המחוז ליום של העצמה כאשר מנכ"לית שירותי בריאות כללית, רות רלבג ומנהל מחוז מרכז בכללית ארז לוי, בירכו את הנשים לכבוד היום החשוב.

כמה פרטים על הנשים מעוררות ההשראה במחוז מרכז:

במחוז מרכז 80% נשים

מכלל המנהלים 87% הן נשים

שיעור הנשים לפי סקטור:

רפואה 52%

סיעוד 92%

רוקחות 79%

מינהל 96%

עבודה סוציאלית 96%

פיזיותרפיה 72%

קלינאות תקשורת 95%

ריפוי בעיסוק 94%

דיאטה 95%

דר מאיה רוזןדר מאיה רוזן

ד"ר מאיה רוזן, מנהלת רפואית מחוזית (מומחית ברפואת המשפחה) בזוגיות – 4 ילדים . תושבת תל אביב

אחראית על מערך הרפואה וכלל מקצועות הבריאות ובהם בריאות הנפש, התפתחות הילד, רפואה יועצת ועוד. ממונה על איכות רפואית, חיזוק רפואת הקהילה, פיתוח שירותים והטמעת טכנולוגיות מתקדמות – רפואה היברידית להנגשת השירותים הרפואיים למטופלים ושמירה על החוסן של צוותי רפואה.

הטיפ שלי: כשאתה פועל מתוך שליחות – תחושת המשמעות היא כל כך גדולה וזוהי ההנאה האמיתית (אפשר לומר גם ההנעה).

חתונה אנוכשויליחתונה אנוכשוילי

חתונה אנוכשווילי, בת 54, נשואה ואם ל-3 בנים וסבתא ל-2 נכדות מקסימות. גרה באשדוד.

בעלת תואר ראשון בסיעוד מאוניברסיטת תל אביב, בוגרת תואר שני במנהל מערכות בריאות מאוניברסיטת תל אביב. לקראת תואר מומחית במדיניות ומנהל. מנהלת הסיעוד של מחוז מרכז כללית

מהות התפקיד: ניהול והנהגה של מעל 500 אחים ואחיות למתן שירות מקצועי ל-615,000 מבוטחי המחוז באמצעות הבטחת תהליכי עבודה מקצועיים, כשירות הצוות וחווית עבודה טובה. כחברת הנהלה תפקידי בשיתוף עם חברי הנהלה נוספים להוביל את המחוז להישגים המשמעותיים ביותר הן באיכות הטיפול, בהנגשת השירותים ובחוויית מטפל ומטופל מצוינים.

טיפ ניהולי שלי: להוביל מתוך מיקוד והעמקה בנתונים לצד נגישות לצוותים ורגישות לצרכים שלהם.

דר לנה קורן פלדמןדר לנה קורן פלדמן

ד"ר לנה קורן פלדמןמנהלת מינהלת רנ״ר ומור״ל במחוז מרכז. מומחית לאף אוזן גרון כירורגית ראש צוואר. אם לשני בנים.

ניהול מנהלת מבחינתי הוא להנהיג את האנשים ולהניע אותם דרך העצמה אישית ומקצועית להישגים וליעדים. כאשר מוניתי גם לניהול מנהלת מור״ל בשל צורך השעה, התאחדו יחדיו מנהלי מרפאות רנ"ר להביע הערכתם, תמיכתם ואת עזרתם. היה זה רגע מרגש במיוחד לחוש את החיבוק שלהם ברגעים קשים.

טיפ לניהול: היי כנה שקופה ואמיתית עם אנשייך בכל מחיר. ותמיד מצאי אצלם את נקודות החוזקה, הבליטי וחזקי אותם. העצמתם תביא תמיד לתוצאות מפליגות.

דר דנה אקמאתידר דנה אקמאתי

ד"ר דנה אקמאתי עזריה, נשואה +4, מנהלת רפואית רנ"ר (ראשון לציון, נס ציונה רחובות) ורכזת רפואת ילדים מחוזית.

גדלתי במחוז כרופאת ילדים טרייה מההתמחות במטרה לתת מענה רפואי ראשוני. בתחילת הדרך חושבים שזה רק עבור המטופל עצמו, אך מהר מאוד מגלים שזה למעשה עבור כל המשפחה. לומדים ש"מענה רפואי" זה הרבה מעבר לבדיקה אלא הקשבה ועבודת צוות עם כל ממשק אפשרי שרק קיים במחוז. עם השנים, צמחתי יחד עם המטופלים וגיליתי שרפואה טובה מבוססת על מערכת רפואית חזקה ומשם התגלגלתי לעולם הניהול, הזדמנות לעשות שינוי משמעותי במקרו אשר ישפיע על כולם. הקריירה עצמה מורכבת מאוסף של רגעי אושר, סיפוק, אתגר והתרגשות מעורבב יחד. בין אם מדבור בדיוק אבחנה או להשיג אישור עבור תרופה יקרה.

הטיפ שלי: אני מאמינה שניתן להגיע לכל יעד… רק צריך לחלום עליו ולסמוך על היכולות שלנו להוביל אותנו לשם.

דר חגית דויטשדר חגית דויטש

ד"ר חגית דויטשמומחית ברפואת נשיםסגנית מנהלת רפואית במחוז מרכזנשואה פלוס 4גרה במושב צפריה

בתפקידי כרופאת נשים אני מלווה נשים במעגל החיים מלידה ועד הגיל השלישי, ברגעים המשמחים והמרגשים ביותר ובתקופות של אתגרים בריאותיים שונים. אני שם בשביל המטופלות להקשיב, לאבחן ולתת מידע והמלצות מבוססי מחקר. לעזור למטופלת לקבל את ההחלטות הנכונות עבורה.

כמנהלת אני רואה לנגד עיניי את בריאות כלל המבוטחים במחוז ועוסקת יום יום בקידום איכות רפואית, הנגשת שירותים ורפואה מונעת.

הטיפ שלי: למצוא את נקודת האיזון בין הבית, המשפחה, העבודה, חיי חברה ופיתוח אישי. ממליצה לכל אישה לשים את הבריאות שלה בראש סדר העדיפויות, בשביל עצמה ובשביל הסובבים אותה.

מירי מירלשוילימירי מירלשוילי

מירלשוילי מירי, בת 53, נשואה +5, תושבת רמלה, מנהלת סיעוד במנהלת אשדוד

התפקיד עוסק בניהול הסיעוד במנהלת: 165 כפופים, הובלת האיכות הרפואית, שרות הון אנושי וניהול במציאות משתנה, מחייבים חשיבה מחוץ לקופסה ויצירתיות רבה. אני מאמינה במנהיגות המתווה את הדרך, לדבוק בדרך תוך הובלה לשלמות תפקודית.

טיפ: להוות מודל והשראה לכפופים, ושותפות פעילה לשינוי ארגוני, להיטמע בזיכרון הארגוני כמי שנטלה חלק פעיל לשיפור איכות חיי המטופלים והעובדים.

רינת בוחניקרינת בוחניק

רינת בוחניק, מנהלת סיעוד מנהלת רנ״ר, בת 48, גרה בחדרה
התפקיד שלי הוא לפתח ולהוביל את הסיעוד במינהלת למצוינות תוך פיתוח שיתופי פעולה עם סקטורים אחרים. חברה בצוות ניהולי במחוז, מקדמת איכות הטיפול והשגת יעדים.
הטיפ שלי: לזהות את המטרה ולהתאים את הדרך הנכונה.

ציפי עזריה פישמןציפי עזריה פישמן

ציפי עזריה שיפמןמנהלת סיעוד מינהלת מורל (מודיעין, רמלה לוד) נשואה + 4 , גרה במודיעין

במסגרת תפקידי כמנהלת סיעוד במנהלת מורל, אחראית על הפעלה, ניהול מקצועי וארגוני, בקרה, פיתוח מקצועי וקידום הסיעוד במנהלת וחלק מצוות הניהולי הכולל של המנהלת. רגע מיוחד שהיה לי הוא קבלת הפנים החמה מצוות האחיות והאחים בכניסתי לתפקיד.

הטיפ- שילוב של מקצועיות ואנושיות, מאמינה מאוד במשפט מה שמואר צומח.

עינת דורביץעינת דורביץ

עינת דורביץנשואה + 4 ילדים (בת 19, בן 18, בת 15, בן 10)גרה במושב קדרוןמנהלת אדמיניסטרטיבית מחוז מרכז

מהות התפקיד מנהלת סקטור המנהל במחוז- אחראית על תפעול תקין של כלל היחידות באמצעות כלל מחלקות המטה האדמיניסטרטיביות, אחראית לקידום וביצוע תוכניות בינוי ופיתוח של המחוז. רגע משמח מאוד היה כשהתבשרתי על המינוי לתפקיד שרציתי במחוז שהיה הבית השני שלי במשך 16 שנה.

טיפ: על מנת להשיג את מה שאת רוצה, לא לוותר על החלום גם אם נראה רחוק, להאמין בדרך שאת הולכת  גם אם היא קשה ולמצוא את האנשים הנכונים שיתמכו ויהיו שם לצידך.

עינת כהן בן גיגיעינת כהן בן גיגי

עינת כהן בן גיגי , בת 51.5 , נשואה באושר ליורם 26 שניםאמא להדר בן  24, רוני בת 21, עמית בן 17 – גרה בהר אדר – יישוב ליד ירושלים.  מנהלת שיווק שירות של כללית במחוז מרכז

במסגרת התפקיד אני אחראית על נושא חווית המטופל במחוז, מתן מידע למטופלים בכל הנוגע לשירותי הכללית ופריסת השירותים של כללית במחוז. רגע משמעותי שהיה לי – בשנה האחרונה עם הגעת החיסונים הקמנו מתחמי חיסון רבים בזמן אפס, וכשראיתי את ראשוני המטופלים המבוגרים שהגיעו , הרגשתי שאני חלק מאירוע היסטורי משמעותי התמלאתי גאווה שאני חלק מארגון הבריאות הגדול במדינה שמוביל את מבצע החיסונים הזה.

טיפ ניהולי שלי – לשאול בכל דבר את המילה "למה?" ביום יום אנחנו שבויים בפרדיגמות שמובילים אותנו לעיתים להסקת מסקנות שגויה ולכן לאור המציאות המשתנה חשוב לשאול את עצמנו כל העת, למה אנחנו עושים את מה שעושים , האם מכח האינרציה? האם יש שיקולים נוספים שצריכים לקחת בחשבון?

ענבר כרמלענבר כרמל

ענבר כרמלנשואה +3עוזרת מנהל מחוז מרכז ופרייקטורית קורונה

נכנסתי לתפקיד עם תחילתה של מגפת הקורונה וקיבלתי לידיי את ניהול שירותי הכללית בתחום הקורונה באזור המרכז. במהלך השנתיים האלה היו רגעים של קושי ותסכול אבל היו גם הרבה רגעים של סיפוק והודיה על היכולת לקחת חלק משמעותי במיגור המגיפה, רגעים בהם הרגשתי גאווה להיות חלק מארגון הבריאות הגדול במדינה שהוכיח יכולת גמישות וחדשנות בתקופה מאתגרת זו. היום כשאנחנו אחרי הגל החמישי אפשר להביט לאחור ולהודות על הזכות להשפיע על חייהם של מאות אלפי לקוחות הכללית בשנתיים שחלפו ולהתפנות לתכנן את פיתוח שירותי הכללית בתחומים נוספים.

טיפ ממני: נשים רבות מתלבטות בין הגשמה עצמית להתמסרות להורות וחשוב לי להגיד שלא צריך לבחור בין השניים. אמא טובה היא אמא שטוב לה ואפשר לשלב בין שני העולמות.

רינה בן יוסףרינה בן יוסף

רינה בן יוסף – מנהלת אדמיניסטרטיבית של הכללית במנהלת אשדוד. בת 43, בעלת תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים ולימודי תואר שני במנהל עסקים התמחות במשאבי אנוש ושיווק. נשואה לגבי ואמא ל3 בנים, מאשדוד.

אחראית במרחב אשדוד והסביבה על תפעול המרפאות ומתן שירות מיטבי למטופלי הכללית, וניהול כלל הצוות המנהלי תוך יישום החלטות ההנהלה, הנעה והטמעה של תהליכים וכלים, ארגון משימות ומשאבים הקשורים לקידום היעדים האסטרטגיים בארגון.

טיפ ניהוליהאני מאמין שלי הוא לאפשר לעובדים להגיע לפתרונות בעצמם וכך לרתום אותם ליישום תוך דגש נרחב על שימוש מושכל בנתונים. "מה שאתה לא מודד אתה לא מנהל".

אורטל אורבךאורטל אורבך

אורטל אורבך, 37, נשואה+ 4, מטלמוןמנהלת אדמינסרטיבית במנהלת מור"ל, מחוז מרכז.

מהות התפקיד הוא להוות גורם מתווך ומקשר בין הנהלת המחוז לצוותים במרפאות. לתת לשטח את מירב ומיטב המשאבים על מנת שיוכלו לבצע את עבודתם על הצד הטוב ביותר.

רגע מיוחד: יש לנו המון רגעים מיוחדים, בעיקר כאשר אני מצליחה לגעת במנהלים ובעובדים דרך סיפורם האישי ולהניעם קדימה.

טיפ להצלחה: לדעת להתאים את המענה הנכון לצורך של אותו מנהל/עובד. ובעיקר להיות שם בשבילם.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות