ניוזים חמיםחינוך

סטודנט למען סטודנט: פרויקט הדגל של אגודת הסטודנטיות והסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה פתוח להרשמה

הסטודנטים בקבוצות הלימוד של סל”ס נהנים מקורסי תגבור בכל הארץ ו/או במתכונת מקוונת, הנחיה וטיפים של סטודנטים מצטיינים, ואווירה סטודנטיאלית-חברתית בקמפוס או בלמידה מרחוק

פרויקט סל"ס- “סטודנט למען סטודנט”- הוא פרויקט חונכות שבמסגרתו מקבלים סטודנטים חדשים בקורס סיוע מסטודנטים שסיימו את הקורס בהצלחה בסמסטרים קודמים. סטודנטים חונכים שישתתפו בפרויקט יזכו במלגה בשווי קורס אקדמי בהנחיה רגילה באו”פ בעבור כ-30 שעות, ובכך יתנסו בהדרכה וליווי הסטודנטים, מה שיכול לשמש אותם בקריירה עתידית ולתת להם הזדמנות לתרום לקהילת הסטודנטים של האו”פ. סטודנטים בקבוצות הלימוד ייהנו במסגרת הפרויקט מתגבור, טיפים ומניסיונו של הסטודנט–המנחה בקורסים אותם הם לומדים, באווירה סטודנטיאלית בקמפוס או בלמידה מרחוק.

מדובר בפרויקט ערכי התורם להווי סטודנטיאלי, ועונה לצרכיהם של שני הצדדים המשתתפים. הפרויקט פועל במחצית השנייה של הסמסטרים א’ ו-ב’, ומשמש כהכנה לתקופת הבחינות. את הפרויקט מנהלת מחלקת אקדמיה של האגודה בשיתוף פעולה עם האוניברסיטה הפתוחה.

הסטודנטים בקבוצות הלימוד של סל”ס נהנים מקורסי תגבור בכל הארץ ו/או במתכונת מקוונת, הנחיה וטיפים של סטודנטים מצטיינים, ואווירה סטודנטיאלית-חברתית בקמפוס או בלמידה מרחוק.

מה זה להיות חונך בפרויקט סל”ס?

ניצחון בשביל כולם: הסטודנטים שמלמדים מקבלים מלגה אטרקטיבית, עוברים הכשרה, מקבלים תעודת הוקרה מהאגודה וצוברים נסיון מקצועי, והסטודנטים שלומדים נהנים מהדרכה איכותית מחבריהם לספסל הלימודים. כל זה, תוך תקופת זמן קצרה.

ליאור פליק. יו"ר אגודת הסטודנטים באו"פ. צילום עצמיליאור פליק. יו"ר אגודת הסטודנטים באו"פ. צילום עצמי

 

ליאור פליק, יו"ר אגודת הסטודנטיות והסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה: "הפרויקט סטודנט למען סטודנט נועד לכך שסטודנטים מצטיינים יסייעו לסטודנטים לקראת תקופת הבחינות. האגודה מעניקה תרגול ללא תשלום לסטודנטים בעזרת סטודנטים מצטיינים שמעבירים שיעורי עזר והאגודה מעניקה לאותם סטודנטים מצטיינים מלגה שווה."

נתוני סל”ס במספרים (2018-2019):

42 משתתפות ומשתתפים ברחבי הארץ

20 חונכות וחונכים במגוון קורסים של האוניברסיטה הפתוחה

הקורס עם הכי הרבה משתתפים: חדו”א א’

אזורי הפעילות: גבעת חביבה, חיפה, פתח תקווה, תל אביב, הכפר הירוק, ראשל”צ, ירושלים ובאר שבע.

המלגה בשווי: 1539 ש”ח. שעות פעילות נדרשות: 30 שעות.

לשאלות ופרטים נוספים, ניתן לפנות לרמ”ח אקדמיה בכתובת: academy@studentop.org

לפרטים מלאים: לחצו כאן

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות