ניוזים חמיםחדשות

תאונה קטלנית הלילה ברחוב וולפסון בפ"ת: גבר בשנות ה-30 לחייו נהרג מהתנגשות רכבו באוטובוס

גבר בשנות ה-30 לחייו נהרג בחצות בהתנגשות בין רכבו לאוטובוס ברחוב וולפסון בפתח תקווה

בשעה 00:15 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על תאונה בין אוטובוס לרכב פרטי, ברחוב דוד וולפסון בפתח תקוה. חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעים את מותו של נהג הרכב גבר בשנות השלושים ומעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים בילינסון נוסעת מהרכב אשה בשנות השלושים במצב בינוני עם חבלה בחזה, ונוסע במצב קל, ואת נהג האוטובוס במצב קל.

פאראמדיק מד"א יצחק אלון סיפר:  "ראינו אוטובוס ורכב מעוך בצידו, נהג הרכב היה מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק עם חבלות בפלג גופו העליון, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. נוסעת ונוסע שהיו איתו ברכב נפצעו בינוני וקל לאחר טיפול ראשוני בשטח פינינו אותם לבית החולים, נהג האוטובוס גבר כבן 50 שחש ברע, פונה לבדיקות בבית החולים כשמצבו קל."

 

צילום: תיעוד מד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות