ניוזים חמיםתרבות

מה עושה אבא כשילד מתוק וחייכן בשם נועם צץ במפתיע בחייו? 'פתאום נועם', רומן סוחף ומפתיע מאת הסופר סער ורדי

"אין לי מושג מי זה הילד הזה. אני נשבע שמעולם לא ראיתי אותו, ואני לא יודע מה אני אמור לעשות איתו עכשיו. ומה שהכי מוזר זה שכולם..."

פתאום נועם/ סער ורדי

"יש לו עיניים חומות וצוחקות, הוא מדיף ניחוחות משכרים של פעוטות והוא שועט לעברי במעין הליכת-חיתול מצחיקה, תוך צווחות נרגשות "אבא! אבא!" אבל אין לי מושג מי זה הילד הזה. אני נשבע שמעולם לא ראיתי אותו, ואני לא יודע מה אני אמור לעשות איתו עכשיו. ומה שהכי מוזר זה שכולם – כולל אשתי, בנותיי הגדולות, החברים שלי והמטפלת במשפחתון – מתייחסים לנועם כאל ילדנו הקטן, כאילו היה כאן מרגע לידתו. ועכשיו, לך תתמודד עם זה…."

פתאום נועם של סער ורדי הוא רומן סוחף ומפתיע, שבמרכזו תעלומה מסתורית. ילד מתוק וחייכן בשם נועם צץ במפתיע בחייו של גיבור הספר, הנאלץ להסתגל למציאות חדשה, תוך שהוא מנסה להבין את פשר ההתרחשות העל-טבעית. ורדי משרטט בהומור ובחן רגעים משפחתיים, ולוקח את הקוראים אל עבר מסע ספרותי אבסורדי ומשעשע.

***

סער ורדי, יליד 1980, הוא איש תקשורת מזה קרוב לעשרים שנה. בין היתר, שימש כעורך הראשי של רשת "המקומון" מקבוצת ג'רוזלם פוסט, כתב ועורך במעריב, דובר עיריית רמת-גן ודובר מחוז דן-פ"ת בכללית (שם הוא עובד כיום). כתבות פרי עטו התפרסמו לאורך השנים גם בעיתונים כמו גלובס, פורבס, ישראל היום, דה מרקר, ישראל פוסט ועוד.

ורדי מתגורר בכפר סבא, נשוי ואב לשלוש בנות (לאף אחת מהן לא קוראים נועם). פתאום נועם הוא ספרו הראשון, והוא רואה אור בהוצאת כנרת זמורה.

בספר הוא מביא מחוויותיו כאבא צעיר, בשילוב עלילה מסתורית בנוגע לזהותו של הילד הצץ בחייו של המספר. לדברי הסופר, "הספר מיועד להורים בכל שלבי גידול ילדיהם, שימצאו בו גם אסקפיזם טהור וכיפי, אבל גם בוודאי יזדהו עם גיבור הספר ועם המעשייה ההזויה שהוא נקלע אליה. 'פתאום נועם' עוסק בשאיפה של כולנו למצוא את האיזון העדין והנכון בין חיי משפחה לעבודה, בחווית ההורות והאבהות בכלל והוא עושה זאת דרך שלל סיטואציות מחיי הבית והמשפחה שמוכרות לכולנו".

"פתאום נועם" יצא לחנויות הספרים בשבוע האחרון וזמין לרכישה ברשתות הספרים הגדולות, בחנויות העצמאיות, וכן באתרי הספרים הדיגיטליים.

238 עמודים.

רכישה דרך אתר ההוצאה: לחץ פה 
עברית: לחץ פה
אינדיבוק: לחץ פה

 

פתאום נועם מאת סער ורדי.פתאום נועם מאת סער ורדי.
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות