ניוזים חמיםבריאות

עם הרחבת מבצע המנה השלישית של חיסוני הקורונה: כללית פותחת מחדש את מתחם חיסוני הקורונה בראש העין

מנהל מינהלת ראש העין, ד"ר שי נתנזון, "כללית מרחיבה ומשדרגת את מתחם החיסונים בראש העין. זו הדרך היחידה שלנו לנצח את המגפה. בואו, התחסנו ושמרו על בריאותכם ובריאות יקיריכם. החיסון בטוח ויעיל ביותר במניעת תחלואה קשה ומוות"

חיסוני הקורונה של כללית חוזרים למרכז הפיס הקהילתי "לב אפק", השוכן ברחוב נווה אפיקים 1 בשכונת נווה אפק בראש העין.  על רקע התגברות התחלואה בקורונה, ובמסגרת ההיערכות להרחבת המבצע למתן מנת החיסון השלישית, יופעל במקום מתחם רחב ידיים עם מספר רב של עמדות חיסון שיפעלו במקביל. המתחם ב"לב אפק", שצפוי להיפתח במהלך השבוע הבא, יחליף את מתחם חיסוני הקורונה המצומצם שהפעילה כללית בעת האחרונה בבית הספר ע"ש שי עגנון. עם פתיחתו יסגרו בכללית מעגל, שכן במקום פעל בהצלחה מתחם חיסונים במשך החודשים הראשונים של השנה.

בכללית מציינים כי ניתן להגיע ולהתחסן ב"לב אפק" בקביעת תור מראש באתר כללית, באפליקציה או במוקד הטלפוני 2700*. שעות הפעילות: ראשון עד חמישי בין 12:00 ל-22:00, ובסופי שבוע בין 8:00 ל-17:30. ככל שיגדל הביקור לחיסונים, ייתכן ויורחבו או ישתנו שעות הפעילות, ולכן מומלץ להתעדכן באתר כללית טרם ההגעה למקום.

במינהלת ראש העין של כללית מסבירים כי במקביל למתן חיסונים לאוכלוסיית בני ה-60 פלוס, יינתנו באולם הפיס גם חיסונים לבני נוער בגילאי 12 עד 18 שטרם התחסנו, או כאלה שזקוקים לחיסון שני. בנוסף שבים וקוראים במינהלת לכל יתר התושבים המתגוררים בראש העין וסביבתה, שחצו את גיל 18 וטרם התחסנו, למהר ולקבוע תור לקבלת חיסון נגד קורונה במוקד החדש.

לדברי מנהל מינהלת ראש העין, ד"ר שי נתנזון, "כללית מרחיבה ומשדרגת את מתחם החיסונים בראש העין. זו הדרך היחידה שלנו לנצח את המגפה. בואו, התחסנו ושמרו על בריאותכם ובריאות יקיריכם. החיסון בטוח ויעיל ביותר במניעת תחלואה קשה ומוות".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות