ניוזים חמיםחדשות

כתב אישום נגד אריתראי שפרץ לדירה בת"א, הכה באכזריות אישה בת 50 שישנה במיטתה וניסה לאנוס אותה

כתב אישום נגד פילמון מיטיוס (נתין זר) בגין ניסיון אינוס בנסיבות מחמירות של תושבת תל טביב בת 50, כשהוא פורץ לביתה, מכה אותה באכזריות כשהוא מנסה לאנוס אותה

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד פילמון מיטיוס (נתין זר) בגין ניסיון אינוס בנסיבות מחמירות (איום בנשק קר וגרימת חבלות חמורות), מעשה מגונה בנסיבות מחמירות (איום בנשק קר וגרימת חבלה חמורה), חבלות חמורות בנסיבות מחמירות, פריצה לדירה בנסיבות מחמירות (נשיאת נשק קר) ועבירת איומים. זאת לאחר שפרץ לדירה בת"א ותקף אישה בשנות ה 50 לחיה.
על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד יעל הראל ב- 22 ביולי, בשעות הבוקר המוקדמות, פרץ הנאשם לדירתה של המתלוננת (1967) כשהוא מצויד בסכין, איים עליה והורה לה לשתוק. המתלוננת שנבהלה מנוכחותו של הנאשם בדירתה ומהאיומים שהפנה כלפיה צעקה, ובתגובה, התקרב אליה, הצמיד סכין לצווארה, הכה אותה באגרופיו בשני צידי פניה, ובעודה הלומה מהמכות שספגה, נטל קומקום והטיחו בחוזקה בפניה.

בהמשך לאמור לעיל, ובעודו אוחז בסכין, משך את המתלוננת לחדר השינה, הפילה ארצה, הכה אותה, סתם את פיה בחוזקה, הצמיד את הסכין לצווארה ונשך אותה בחוזקה בבטנה ובידה. המתלוננת המשיכה להיאבק בנאשם שניסה לאנוס אותה.

המתלוננת הצליחה להיחלץ מידיו של הנאשם, דחפה אותו אל מחוץ לדירתה, והזעיקה את כוחות ההצלה. כתוצאה ממעשיו של הנאשם, נגרמו למתלוננת חבלות חמורות.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינה עו"ד הראל: "מסוכנות המשיב נלמדת ממעשיו- המשיב שגר בסמיכות למקום מגוריה של א.ב, ארב מחוץ לדירתה והמתין ליציאת אחיה של א.ב מהדירה, פרץ לדירתה של א.ב כשהייתה בגפה, באישון לילה, כשהוא מצויד בסכין…".

 

צעלום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות