ניוזים חמיםחינוך

סטודנטופ ואגודת הסטודנטיות והסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה ישיקו כרטיס אשראי חוץ בנקאי

במסגרת ההסכם, הציבור הסטודנטיאלי יוכל ליהנות מחברות במועדון "UNIQ "- יוניק אשר מבוססת על כרטיס אשראי מבית MAX

החברה הכלכלית של אגודת הסטודנטיות והסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה- סטודנטופ, בחרה בחברת יוניק – מועדון צרכנות שהוקם ע"י אקדמאים לטובת אקדמאים בשנת 2015, להפעיל מועדון צרכנות באמצעות כרטיס אשראי ייעודי לציבור הסטודנטים בישראל מתוך אמונה שיחד, הסטודנטים הם קהילה צרכנית חזקה ומהווים כוח כלכלי אל מול המשק.

לילך חייבי מנחם, מנכ"לית סטודנטופ: "מטרת העל של החברה הכלכלית היא להביא בשורה משמעותית לסטודנט.ית בכל מוצר שישווק דרכנו באמצעות פעילות חדשנית, טכנולוגית ושקופה. לאחר תהליך בחינה ארוך ובמאמץ משותף וכחלק מהתפיסה האסטרטגית שלנו להפוך את החברה למועדון לקוחות צרכני מוביל ומשמעותי בתחום האשראי, בחרנו לעבוד בשיתוף עם מועדון יוניק UNIQ ואנו מברכים על דרך משותפת ומאמינים במקצועיות ובערך המוסף שלהם כלפי הציבור הסטודנטיאלי. ההצטרפות למועדון היא בחינם ונוסף לכל ההנחות וההטבות הבלעדיות, יוכלו עמיתי המועדון ליהנות ולחסוך באמצעות הנחות קבועות כמו למשל- סרטים, אופנה, צרכנות, בתי קפה, מסעדות, מופעים, פנאי ונופש ועוד .

מעיין עקביה-סוקר, מנכ"לית חברת יוניק: "מועדון UNIQ הוא מועדון שנבנה על ידי אקדמאיים לטובת אקדמאיים. אנחנו רואים בשיתוף הפעולה עם הסטודנטים והסטודנטיות של האוניברסיטה הפתוחה, שיתוף פעולה אסטרטגי, שיעזור לסטודנטים לשלם פחות ולקבל יותר. יחד אנחנו כוח".

המועדון יושק בתחילת חודש אוגוסט בכפוף לתקנון.

צוותי או"פ, סטודנטופ ויוניק. צילום ניוזיםצוותי או"פ, סטודנטופ ויוניק. צילום ניוזים
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות