ניוזים חמיםחינוךבת ים

ראש עיריית בת ים צביקה ברוט הודיע כי לראשונה ראש הרשות יחזיק בעצמו בתיק לקידום מעמד האישה ולמניעת אלימות

ברוט: "החלטתי לקחת את התיק החשוב מאין כמהו במטרה להעלות את הנושא לראש סדר היום. אני מאמין בעיר בת-ים, כקהילה חמה ומשפחתית שנצליח להוקיע תופעות פסולות אלה"

ראש עיריית בת-ים צביקה ברוט הודיע כי לראשונה אי פעם ראש הרשות יחזיק בתיק לקידום מעמד האישה ולמניעת אלימות. המסר בצעד זה הוא כי המאבק כנגד אלימות בכלל, ואלימות כנגד נשים בפרט הינו נושא של כלל החברה ולא נושא שצריכים לעסוק בו מגזר מסויים.

ראש העיר, צביקה ברוט: "אני רואה את חובתי ואת חובת הרשות להתגייס למען המשך קידום מעמד האישה והעצמתה – עם כניסתי לתפקיד מיניתי לראשונה בעיר מנכ"לית. לצערנו, התופעה החמורה של האלימות כלפי נשים הינה תופעה נרחבת צריך לומר בקול ברור: בבת-ים יש אפס סבלנות לאלימות כלפי נשים. די לאלימות נגד נשים ונערות. די למקרי הרצח המזעזעים ודי לקשר השתיקה.

יום המאבק הבינלאומי לאלימות כלפי נשים הורחב לכדי שבוע מעמיק ורווי בתכנים ובפעילויות מעוררי השראה ומודעות לנושא. החלטתי לקחת את התיק החשוב מאין כמהו במטרה להעלות את הנושא לראש סדר היום. המלחמה באלימות כנגד נשים ובאלימות בכלל, היא אחד הנושאים הדורשים טיפול עומק על מנת למגרה מהשורש. אני מאמין בעיר בת-ים, כקהילה חמה ומשפחתית שנצליח להוקיע תופעות פסולות אלה. כחלק מהחזון שאני מוביל יחד עם מנכ"לית העירייה למיגור תופעת האלימות והאלימות כלפי נשים העירייה תמשכנה ותתרחב הפעילות בנושא."

מידי שנה עיריית בת ים בוחרת לציין את היום לאורך כל השבוע בשורה של הרצאות מעצימות, פעילויות ועוד.

בהובלת מנכ"לית העירייה, יודפת אפק-ארזי בבת-ים יום המאבק נגד אלימות כלפי נשים צוין על גבי שבוע שלם, החל מיום א' 22/11 ועד ליום חמישי 26/11 הכולל הרצאות, מעגלי שיח, הצגות, כנסים, סדנאות לנשים, גברים, אבות, נערים ונערות ועוד. בימים שלישי-חמישי, קיר דיגיטלי בטיילת העיר יהפוך לעצומה חיה של חתימות תושבי העיר במסר ברור- בת-ים אומרת די לאלימות כלפי נשים! בטיילת הוצבו שני לוחות ענקיים אחת לחתימה פיזית של התושבים ושני עליו יוקרנו משפטים והיה ניתן לחתום דיגיטלית. את הלוח מלא החתימות החליטה יודפק אופק ארזי מנכלית העריייה להציב בבניין העירייה במיקום מרכזי. בנוסף, לראשונה הוארו אמש עיריית בת ים ומוסדות מוכרים ואחרים בעיר בצבע אדום.

בנוסף לתוכנייה המגוונת בפעילויות לקהל הרחב, במסגרת שבוע המאבק, כל תלמידי בתי הספר היסודי והתיכון בעיר יעברו שיעור חינוך מותאם לגילם בנושא ותלמידי חטיבות הביניים והתיכונים יצפו בהצגות, ישתתפו בסדנאות והרצאות העוסקות בהגברת המודעות לתופעה, עידוד לקיחת אחריות, ומתן כלים ממשיים לזיהוי מוקדם של תופעות אלימות.

מנכל החברה לתרבות חותם על הקיר. צילום דוברותמנכל החברה לתרבות חותם על הקיר. צילום דוברות
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות