ניוזים חמיםבריאות

ראש עיריית ראש העין, שנמצא בקבוצת סיכון, התייצב במרפאת "כללית" לקבלת חיסון השפעת ונתן דוגמה אישית לתושבים

אחרי שראש עיריית ראש העין חוסן נגד שפעת במרפאה המרכזית של כללית בעיר, בכללית מציינים כי בשל מגיפת הקורונה, מתן החיסונים נעשה במדורג. בשלב זה, החיסון ניתן למטופלים בסיכון מירבי וגבוה, וכך בהדרגה החיסון ינתן לכל המטופלים בסוף

 

למרפאה המרכזית והוותיקה של כללית ברחוב צה"ל בראש העין נכנסה השבוע דמות מוכרת בכל בית בעיר – ראש עיריית ראש העין, שלום בן-משה.

"הבוקר התחסנתי נגד שפעת", עדכן בן-משה בפוסט שהעלה לעמוד הפייסבוק שלו, "אמנם זה לא החיסון נגד קורונה שכולנו מחכים לו ובעזרת השם יגיע במהרה, אך זה חיסון לא פחות חשוב בימים אלה. השנה יותר מתמיד צריך להתחסן נגד שפעת בגלל מגפת הקורונה. כל מי שנמצא בקבוצות הסיכון שהוגדרו – פעוטות, חולים כרוניים, נשים הרות, בני 65 ומעלה – לכו להתחסן!"

בכללית מציינים כי בשל מגיפת הקורונה, ובהתאם להנחיות משרד הבריאות, מתן החיסונים נעשה במדורג. בשלב זה, החיסון ניתן למטופלים בסיכון מירבי וגבוה, לחולים כרוניים, למרותקי בית ועוד. המבצע מתנהל במתכונת שונה מבשנים קודמות? אז נקראה כלל האוכלוסייה להתחסן, וחיסוני המטופלים נעשים באופן מדורג ובזימון יזום מראש – וזאת כדי להבטיח להם הגנה מפני המחלה וסיבוכיה ולמנוע התקהלויות מחסנים במוקדים ייעודים.

מבצע החיסונים השנה החל בתחילת ספטמבר, מוקדם מהרגיל. עד כה התחסנו במרפאות כללית 260 אלף בני אדם.

שרה שוורץ, אחות מוסמכת בצוות מרפאת ראש העין של כללית, מציינת כי זו כבר השנה השלישית ברציפות שבה היא מחסנת את ראש העיר בתחילת עונת השפעת. "ראש העיר מקפיד להגיע למרפאה שלנו להתחסן מדי שנה כחלק מדוגמה אישית.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות