ניוזים חמיםבריאות

מדו"ח ביניים של שירותי בריאות "כללית": הגיל הממוצע של חולי קורונה בר"ג-גבעתיים, נמוך בהרבה ממה שחשבתם. איפה מתאשפזים יותר?

הקורונה בר"ג-גבעתיים: 811 מבוטחי "כללית" אובחנו כחיוביים לנגיף מפרוץ המשבר, 184 מהם חולים פעילים. הגיל הממוצע של החולים נמוך בהרבה ממה שרבים סבורים. באיזו מן הערים יש פחות חולים אך יותר מאושפזים?

הקורונה בר"ג-גבעתיים: 811 מבוטחי "כללית" אובחנו כחיוביים לנגיף מפרוץ המשבר, 184 מהם חולים פעילים. הגיל הממוצע של החולים נמוך בהרבה ממה שרבים סבורים

קרוב לשבעה חודשים חלפו מאז אובחנו הנדבקים הראשונים בקורונה בישראל. לקראת ראש השנה, מפרסם מחוז דן-פ"ת את נתוני הבדיקות ואבחוני החולים בתחומי המחוז.

ברמת-גן אובחנו 618 ממבוטחי כללית בעיר כחולי קורונה, 184 חולים פעילים. כאשר ממוצע גילם של החולים עומד על 45.5. מקרב מי שאובחנו כחיוביים לנגיף, ההתפלגות המגדרית פחות או יותר זהה (51% נשים מול 49% גברים).

שירותי אונליין מתקדמים למטופלי הבית

 

 

מרבית המאובחנים החיוביים מקרב מטופלי כללית ברמת-גן (444, המהווים 71.8%) טופלו בבית, ובמהלך תקופה זו הם נעזרו בשירותי האונליין של כללית, שעובו משמעותית מאז פרוץ המשבר, ואשר מאפשרים שורה ארוכה של בדיקות, שיחות עם רופאים ואבחונים מרחוק, מבלי לצאת מגבולות הבית. 86 חולי קורונה מרמת-גן טופלו במלונית (13.9% מהחולים) ו-73 בבתי חולים (11.8%). לגבי 15 מאומתים טרם ניתנה החלטה לגבי אופן הטיפול.

נכון להיום נותרו 95 חולי קורונה פעילים ברמת-גן, מהם שניים בלבד המאושפזים בבית חולים. שניהם מאושפזים במצב קשה, אך הם אינם נזקקים בשלב זה להנשמה.

בגבעתיים מאובחנים פחות, אך מאושפזים יותר

 

בגבעתיים אובחנו 193 מבוטחי כללית בעיר כחולי קורונה, בגיל ממוצע של 42. כ-60% מהמאומתים (116) הם גברים ו-40% נשים (78).

גם מקרב מאומתי הקורונה מגבעתיים ישנה העדפה לטיפול ביתי, אם כי מעט פחות גורפת לעומת השכנה רמת-גן. 110 מהחולים (57%) עברו את תקופת המחלה בבתיהם, 23 טופלו במלונית (11.9% מהחולים) ואילו 51 מהחולים בגבעתיים (26.4%) אושפזו בבתי החולים. לגבי תשעה מאומתים מגבעתיים טרם ניתנה החלטה לגבי אופן הטיפול.

נכון להיות נותרו 89 מטופלי כללית שנמצאו חיוביים לקורונה בעיר גבעתיים, כאשר רק אחד מהם מאושפז בבית החולים במצב קל.

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות