ניוזים חמיםחדשות

בן 41 מחולון נעצר לאחר שאיים בבקבוק שבור על ילדים, שאם לא ירקדו ידקור אותם וגם: ניפץ שמשות רכבי תושבים בעיר

כתב אישום במעצר הוגש היום נגד תושב חולון בן 41, בגין רצף מקרים של איומים על ילדים וגרימת נזק לרכוש בזדון, כשהוא מנפץ שמשות רכבים של תושבים שכלל אינו מכיר

 

תחילתה של החקירה ביום שבת האחרון, בדיווח שהתקבל במשטרה בשעות הצהריים מרחוב מפרץ שלמה בחולון, על חשוד שניפץ במזיד שמשה של רכב. בנוסף הוא איים על שלושה קטינים, בעודו אוחז בבקבוק בירה מנופץ, כי יתקוף אותם אם לא ירקדו לצלילי מוזיקה שהשמיע להם וכאשר הילדים נמלטו מהמקום הוא רדף אחריהם.

בהמשך, בשעות הלילה, התקבל במשטרה דיווח נוסף על גרימת נזק לרכב אחר כאשר בעלת הרכב צופה בו ואותו חשוד מאיים לעברה בתנועה של שיסוף גרון.

החשוד בן 41 מחולון נעצר ומעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בתל אביב. היום (ד') כאמור הוגש נגדו, באמצעות יחידת התביעות של מחוז ת"א כתב אישום, בעודו במעצר, בסעיפים של איומים, תקיפה ונזק לרכב.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות