בריאות

בשורה טובה: אפיק סוויסה בן ה-22 מאשדוד, החולה הקשה ביותר בקורונה, השתחרר מביה”ח ועבר לשיקום. אמו: “קיבלתי את בני במתנה”

אפיק סוויסה בן ה-22 שכל המדינה עקבה אחר מצבו, זכה לתואר "חולה הקורונה הקשה ביותר". כנגד כל הסיכויים, לאחר חודשיים, הוא השתחרר היום מביה"ח "איכילוב" ועבר לשיקום. אמו: "אמרתי לבעלי שיראה, עד ל"ג בעומר הוא ישתחרר"

אפיק סוויסה בן ה-22 מאשדוד, שזכה לתואר המפוקפק: החולה הקשה ביותר ממגיפת הקורונה, שוחרר היום מבית החולים איכילוב ועבר להמשך שיקום בבית החולים תל השומר.

כזכור, אפיק חלה בקורונה עם שובו מטיול עם חבריו בארצות הברית. בעוד חבריו חלו בקורונה בצורה קלה, מצבו של אפיק התדרדר ולפני כחודשיים הוא אושפז במצב נשימתי קשה בבית החולים "אסותא" באשדוד. יומיים עם אשפוזו הוא כבר הורדם והונשם ומאז מצבו החל להחמיר. בשלב מסוים, ההנשמה לא עזרה והיה צורך לחבר אותו למכונת אקמו- מכונת לב-ריאה.

כך הועבר אפיק לבית החולים "איכילוב" שם חובר למכונה. לפני שישה ימים, הוא הוצא לראשונה מטיפול נמרץ ולראשונה משפחתו פגשה בו.

היום, כאמור, אפיק השתחרר מבית החולים "איכילוב" והוא מועבר לשיקום בבית החולים "תל השומר".

אירית סויסה, אימו של אפיק אמרה הבוקר: ״אני מבקשת להודות לצוות המקסים והמיוחד שדאג לבן שלי ולכל החולים במסירות גדולה. כבר לפני כמה שבועות אמרתי לבעלי שיוריד דאגה מליבו ושעד ל״ג בעומר שבזכות רבי שמעון בר יוחאי אפיק ישחרר מטיפול נמרץ ואכן היום קרה לנו הנס הגדול הזה. קיבלתי את הילד במתנה ולעולם לא אשכח את צוות טיפול נמרץ של איכילוב ובראשם ד״ר עדי נמרוד והאחות האחראית איריס ברמן שהצילו לי את הילד והחזירו אותו לחיים״.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות