חדשות

אביו של לוחם גולני עמיר בן יגאל מר"ג שנהרג הלילה בפעילות מבצעית: "אסון נפל על ראשי, איבדתי את בני יחידי אין לי שום דבר חוץ ממנו בחיים האלו. אני חתמתי לו על החתימה הארורה שיתגייס לקרבי כבן יחיד"

יום אבל ירד על העיר ר"ג כשאחד מבניה, סמ"ר עמיר בן יגאל לוחם סיירת גולני, נפל הלילה בפעילות מבצעית. עמיר, בוגר בליך, היה בן יחיד לאביו ברוך שסיפר: "הלך כל עולמי. חתמתי לו לקרבי, לאחר שהוא קיבל במסע לפולין עם בליך, להפוך לקרבי ואמר לי: 'אבא, אין לנו ארך אחרת'. נפל עלינו אסון"

סמל ראשון עמית בן יגאל, לוחם סיירת גולני בן 21 נהרג הלילה בכפר יעבד מפגיעת אבן בראשו, במהלך פעילות מבצעית.

עמית ז"ל היה בן העיר רמת גן, הוא גדל והתחנך בעיר והיה בוגר תיכון "בליך". הוא היה בן יחיד לאביו ברוך, שבראיון לתאגיד השידור כאן רשת ב' סיפר בכאב גדול: "אסון כבד נפל עליי עם ההודעה שאיבדתי את בני יחידי. הקדוש ברוך הוא נתן לי אותו ולקח לי אותו. אני חתמתי לו את החתימה הארורה הזאת של בן יחיד. הוא ביקש להתגייס לסיירת גולני. באו אליי בשש וחצי הבוקר שני קצינים הביתה. לא הבנתי מה הם עושים אצלי, חשבתי שהם טעו בבית. הם אמרו לי שהוא נפגע, שאלתי אם הוא פצוע ואז אמרו לי לשבת. נפל עליי אסון..אסון. הילדה הזה הוא הדבר היחידי שהיה לי בחיים, כל חיי סבבו סביבו מהיום שנולד ועד הרגע הזה. רק בשישי האחרון נסעתי אליו לג'נין להביא לו בגדים ואוכל כי חמישים יום הוא לא היה בבית בגלל הקורונה. כל יום דיברנו בזום ובווטסאפ".

ברוך האב סיפר כי עמית קיבל את ההחלטה להיות קרבי במהלך המסע לפולין שערך עם בית הספר: "הוא התקשר אליי משם ואמר לי- 'אבא החלטתי להיות קרבי'. אמרתי לו שהוא בן יחיד והוא מבין מה המשמעות כלפיי. הוא ענה לי: 'אבא, אין לנו ארץ אחרת. אין לנו ברירה". אז הח=לכתי אתו לתל- השומר וחתמתי לו ואמרתי לו שאני גאה בו".

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר: "בשמי ובשם אזרחי ישראל אני מבקש לשלוח תנחומים כנים למשפחתו של עמית בן יגאל שנהרג הלילה בפעילות מבצעית ע"י בן עוולה. כפי שקרה בכל המקרים בשנים האחרונות, ידה הארוכה של ישראל תגיע למחבל ותבוא עמו חשבון".

נשיא המדינה ראובן ריבלין מסר: "בשעה הקשה הזו אני שולח חיבוק אמיץ וכוחות למשפחתו של רב סמל עמית בן יגאל שנפל הלילה בעודו מגן על כולנו. ליבנו נשבר מול זיו העלומים שנגדע, מול האובדן הנורא. אני סמוך ובטוח שכוחותינו ישיגו את המחבלים השפלים וימצו עימם את הדין. יהי זכרו ברוך."

הלווייתו של סמ"ר עמית בן יגאל תיערך הערב ב-18:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין בבאר יעקב.

האב יושב שבעה בשדרות הקונגרס 9 ברמת-גן.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות