חינוך

סערה בגן ילדים בנחלת יהודה ראשל"צ. סייעת מאשימה את הגננות בקללות והזנחת הילדים. בעלת הגן: "מוגשת עכשיו תלונה נגד הסייעת. הזמנו את ההורים לבחון את המצלמות"

בפוסט שהעלתה הסייעת כך היא הזהירה את הורי אותו גן: "אני סייעת בגן ילדים. לאחרונה יצא לי לעבוד בגן (ציינה את השם אנחנו בחרנו שלא לפרסם) שבשכונת נחלת יהודה בראשל"צ. לאימהות, שהילדים שלהן נמצאים שם- להוציא ודחוף! עבדתי בכיתת ה"בוגרים" במשך שבוע בלבד ולא יכולתי יותר!!

הגן עובד על תקן בייביסיטר! הילדים בחוץ כל היום!!!! שומעים רק צרחות והעלבות 'איכככ כמה חרא עשית! יא דוחה!', 'מרחמת על אמא שלך שיש לה ילד כמוך!' , 'די להציק לו יא זבל!'. ילד אחר קיבל מכה ביד מהאמא של מנהלת המעון שבאה 'לעזור'. רק יושבת ומעליבה ילדים. דוחפת הערות לא לעניין גם לצוות (שהתרגל אליה.. אני לא הייתי מוכנה לזה):'את רוצה לתת ל***** להשגיח עליו? עדיף שתקחי אותו איתך'(מהה???). 

בבוקר יש תמיד לגו. חייבים לשבת ליד השולחן או שנגררים בכוח! ניסיתי להוציא ולשבת איתם על לוטו ומשחקי העשרה אחרים; אבל המנהלת אמרה 'עזבי עזבי זה חסר טעם'… כמובן שהמשכתי ואמרתי שאני נהנית. ואז היא גילגלה עיניים…

התינוקייה נשארת ללא השגחה הרבה פעמים לפרקי זמן של 10 דק ויותר. רק ישנים ואוכלים. ללא העשרה אמיתית. אמנם החיבוקים והנשיקות שם.. אבל הבכי וההזנחה.. 

בפורים האחרון הילדים נהנו מהתחפושת ותשומת לב "אמיתית"(מזוייפת ליד הורים) ונאלצתי להוריד להם אותה 10 דקות אחרי שההורים הלכו, כשהילדים בוכים ואני מתנצלת. החלפות הטיטולים נעשית בעמידה ויש חוסר היגיינה מטורף!

המנהלת היא האחראית על ההחלפות- לא משתמשת בכפפות, לא רוחצת ידיים בין ילד לילד.

כשילדים מתפרעים, הגננות צועקות שהם חסרי חינוך!  אז בשביל מה הן שם!?

האכלות נעשות בקבוצות של 6 (בזמן שהילדים מתוסכלים כבר מהחום בחוץ).. ה"אחראי" על ההאכלות, מגיש להם בכל יום את אותה המנה! בלי ירקות! בלי גיוון! משתמש בכפית אחת להאכיל את כולםם!!! איפה ההיגיינה?? 

המטפלות מעשנות לכניסה לגן והילדים נחנקים ומשתעלים מתוך שינה. אמרתי "כל הכיתה סיגריות!".. אז אחת אמרה "זה בסדר..שטויות". שטויות!?!? אני מעשנת ודואגת לרסס את עצמי עם דאודורנט ומסטיק לפני שמתקרבת לכיתה! יוצאת לחלוטין משטח הגן בשביל לעשן!! והן משאירות את הבדלים באדניות הפרחים בכניסה לגן!! 

כמובן שאני מתכוונת לדווח למשרד החינוך, אבל בבקשה… אימהות.. תוציאו אותם משם!!".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות