חינוך

אלופי האלופים בגמר אליפות הסייבר הלאומית

רשימת הזוכים במחוז מרכז לפי חלוקת גילאים-אלופי הסייבר והמתמטיקה הישראלית:

  • בתחרות הסייבר יסודי (גילאי ג -ד):

מקום ראשון – ביה"ס אופירה נבון, בכפר סבא.

מקום שני – ביה"ס אורנים, ביהוד-מונוסון.

מקום שלישי – ביה"ס אשלים אנתרופולגי, בראשון לציון.

  • בתחרות הסייבר חטיבות ביניים: מקום שני – חט"ב דה שליט, ברחובות.
  • בתחרות הסייבר תיכונים: תיכון אוסטרובסקי ברעננה.
  • בתחרות המתמטיקה יסודי:

מקום שני – ביה"ס פרחי המדע, ברחובות.

במקום השלישי ביה"ס שפרינצק, ברחובות.

  • בתחרות הרחפנים: במקום הראשון תיכון שוהם בשוהם.

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב מסר: "אליפות הסייבר הלאומית מאפשרת לתלמידים להתנסות ביסודות התכנות בדרכים עדכניות, שמותאמות למאה ה-21. התחרות היא דרך נוספת לעודד את התלמידים להתעמק בעולם התכנות ולפתח להם את הסקרנות המוטיבציה והיצירתיות. להנחיל ערכים חשובים של עבודה בצוות, שותפות אך גם יכולת ללמידה עצמאית. אני מברך הזוכים ואת המורים הנפלאים שליוו אותם לאורך כל התהליך, וכמובן גם את מאות אלפי התלמידים שהשתתפו במיזם החשוב הזה".

ממונות מתמטיקה ומתקושב במחוז מרכז, דליה חן ואורית טאטי ציינו: אנו גאות בבתי הספר שלנו על זכייתכם ומאחלות המשך עשייה מאתגרת וחדשנית, תוך המשך התאמת עשייתנו לאתגרי המאה ה-21. בהזדמנות זו מבקשות להודות לצוותי החינוך בבתי הספר על ההשקעה, החתירה למצוינות, הנחישות והדבקות במטרה להצלחת המחוז במגוון האליפויות.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות