חינוך

המטרה – בירת החינוך לגיל הרך

צוות הוועדה צפוי לקיים בשלושת החודשים הקרובים עבודת מטה מואצת, על מנת לעמוד בכל אותם יעדים אותם הגדיר מ"מ ראש העיר ויו"ר ועדת החינוך, ליעד אילני, בשאיפה ליישם את מרביתם כבר בשנת הלימודים הקרובה. בנוסף, במהלך פברואר תבצע הוועדה הליך של שיתוף ציבור בעת התכנסותה הראשונה של מועצת החינוך העירונית בראשותה של רונית תירוש ובהשתתפות בכירים מאגף החינוך, צוותי הוראה בעיר והורים.

מ"מ ראש העירייה ויו"ר ועדת החינוך ליעד אילני: "הבטחנו שרמת גן תהיה בירת החינוך לגיל הרך ונעמוד בכך. הצעד הראשון הוא לומר וליישם את המובן מאליו: השעות 17:00-14:00 הן שעות חינוך לכל דבר ולכן אגף החינוך בעירייה צריך להוביל את התחום החשוב הזה. בישיבת מועצת החינוך העירונית נדון בכל היבטי הרפורמה – כוח האדם, התכנים הפדגוגים והתזונה. הציבור יוזמן".

צילום: באדיבות עיריית רמת גן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות