ראשון לציון

תופעה עם ריח רע: השלכת גרוטאות וקרטונים ברחובות שלא בימי הפינוי

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "אלו דוחות שהיינו מוכנים לוותר עליהם. המטרה היא לא מתן הדוח, אלא הבטחת רחוב נקי לרווחת התושבים. חשוב לציין שאנחנו משקיעים רבות בהסברה ובפרסום ימי ההוצאה המאושרים ובמיקומים שהוגדרו כדי להימנע מאכיפה".

יש לציין כי העירייה מפרסמת את ימי פינוי פסולת, גזם וגרוטאות בחוברת הארנונה המגיעה לכל בית וכן בפרסומים שוטפים, באתר העירוני, הפייסבוק ואפילו ביישום העירוני.

לאיתור ימי ההוצאה לפי כתובת, ניתן להיכנס ליישום העירוני או לאתר העירייה ולהקליד את הכתובת הדרושה. מיד יופיעו כל הנתונים, כולל מספר הטלפון של השירות לתושב לפרטים נוספים.

סגן ראש העירייה ומחזיק תיק החברה לביטחון, מקסים בביצקי, הוסיף כי המשימה של פקחי החברה לביטחון היא לשמור על איכות חיי התושבים "אין שום סיבה שתושב יאלץ לרדת לכביש בגלל גרוטאות שהושלכו בחוסר התחשבות או שתושב ידרוך על צואת כלבים כי בעל הכלב לא אסף אחריו. אנחנו חיים ביחד ולכן צריכים להתחשב אחד בשני".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות