בריאות

מתחדשים למען הקשישים

מרכז יום לקשיש בבית חולים שיבא פועל מזה 28 שנים, ומהווה מועדון חברתי לקשישים המאובחנים כתשושי נפש הסובלים מירידה קוגניטיבית, אלצהיימר דמנציה ומחלות דומות. דגש מיוחד ניתן לתמיכה בבני המשפחה המתמודדים עם הקושי בטיפול ביקיריהם. מערך הטיפול במקום משלב בין המישור הסיעודי והחברתי, תוך מתן שירותים ייחודים המסייעים לבני המשפחה, במטרה להימנע ככל האפשר מהצורך בסידור מוסדי (הוצאת הקשיש מהבית).
שאמה הכהן הודה במהלך האירוע לצוות המסור שעושה עבודת קודש, גם עם המטופלים וגם עם בני המשפחה המתמודדים עם הקושי בטיפול ביקיריהם, והודה לתורמים ולשותפים בהקמת הקומה החדשה.
שר העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, חיים כץ הוסיף: "מרכזי היום מהווים את אחד השירותים החשובים ביותר לאזרחים הוותיקים. 167 מרכזים פרושים כיום בישראל ומופעלים על ידי משרד הרווחה, והם נותנים אפשרות לצמצום תחושת הבדידות ולרבים מהווים מעין בית שני. המרכז החדש מתקדם בכל מובן, מרמת האבזור ועד לגיוון בפעילויות. אני מברך על הקמתו ובטוח שהאזרחים הוותיקים של רמת גן ייהנו ממנו מאוד".

צילום: אילן ספירא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות