בריאות

המרפאה הניידת של "מכבידנט" שמסיירת בכל הארץ השבוע והפכה ללהיט. המטרה: הגברת המודעות לאבחון סרטן חלל הפה

כ-300 חולים חדשים בסרטן חלל הפה מתגלים מדי שנה בישראל. כשליש לא ישרדו, חמש שנים מיום הגילוי.

סמנכ" רפואה ב"מכבידנט", ד"ר ירון ברנשטיין מגלה כי מדובר בסרטן השמיני בשכיחותו בעולם: "אנשים פחות מודעים לסוג הסרטן הזה ולאפשרויות הגילוי שלו. בתקופה הראשונה שלו הוא עלול שלא להתגלות, ולכן הגילוי המוקדם יכול להיעשות בבדיקה אצל רופא השיניים או אצל השיננית". והוא מציין עוד: "כשליש לא ישרדו, חמש שנים מיום הגילוי. רופאי השיניים יכולים להציל את חיי המטופלים, שכן הם הגורם היחיד כמעט שבודק את חלל הפה. לכן חשוב מאוד להגיע לבדיקות תקופתיות אצל רופאי השיניים, לא רק כדי לשמור על בריאות השיניים".

אחרי ההצלחה הגדולה שנרשמה אתמול (יום ראשון), היום המרפאה הניידת מגיעה למרכז איקיאה בנתניה, מחר היא תגיע לצפון לאזור חיפה והקריות ואחר כך לאזור באר שבע והדרום, כשאת השבוע תסיים המרפאה בקניון הזהב בראשון לציון ובכפר סבא.

 

זכרו- הבדיקות נעשות בכל מרפאות "מכבידנט" לאורך כל השבוע, בכל רחבי הארץ בתאום עם מוקד "מכבידנט" וללא תשלום.

 

צילומים: באדיבות דוברות"מכבידנט"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות