חדשותדאלית אל כרמל & עוספיא

לוחמי האש מנעו נזק כבד בשריפת משאיות המכילות גז, הבוקר בדלית אל כרמל

הוזנקו לוחמי האש מתחנת חיפה לאחר דיווחים על שריפה בדלית אל כרמל

צפון - 83

מפקד הצוות, רס"ל סאלם שחידם מדווח:

"עם הגעתנו זיהינו שתי משאיות המכילות מיכלי גז הבוערות כליל, כשבנוסף, בסמוך היה מצבור נוסף של מיכלים והסכנה הייתה ברורה.
התחלנו בפעולות נמרצות כדי למנוע התפוצצות של המיכלים, ואכן, לאחר זמן קצר הצלחנו להשתלט על האש לפני שהמיכלים מתחילים להתפוצץ ולהסב נזק כבד והתפשטות מסוכנת."

לא נרשמו נפגעים בנפש אך נזק נגרם, חוקר דליקות כבר בדרכו לפתוח בחקירת האירוע.

צפון - 87
fair truck daliya1צילום: כבאות והצלה לישראל
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: [email protected]

כתיבת תגובה

צפון - 93

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות