ערכי השירות החדשים בעיריית קריית ביאליק – עם הפנים לתושב
עובדי אגף הכספים בקריית ביאליק עברו סדרת סדנאות מיוחדות לשם תהליך ייחודי ומעמיק להגדרת "מצפן ערכי האגף" – סט של ערכים מנחים שמטרתם לשפר את השירות הניתן לתושבי העיר

אגף הכספים בעיריית קריית ביאליק הוביל תהליך ייחודי ומעמיק להגדרת "מצפן ערכי האגף" – סט של ערכים מנחים שמטרתם לשפר את השירות הניתן לתושבי העיר. התהליך, שנמשך מספר חודשים, כלל מפגשים וסדנאות בהנחיית מיכל הברמן, מנהלת מחלקת פיתוח ארגוני בעירייה, ובליווי ארז דוידוביץ׳, יועץ אסטרטגי מחברת "כוורת יועצים".
במהלך הסדנאות, העובדים והמנהלים בחנו את הציפיות המשתנות של התושבים בעיר הצומחת במהירות, אתגרים עכשוויים ועתידיים בשירות לתושבים ועוד. התוצאה היא גיבוש רשימת ערכים מרכזיים: שירותיות, מקצועיות, שיתוף פעולה וחדשנות. ערכים אלו ישמשו כמצפן לפעילות השוטפת של אגף הכספים, ויבטיחו שירות איכותי, מהיר ונגיש יותר, לצד ניהול תקציבי אחראי.
גזבר העירייה, רו״ח חן פרץ, ציין: "אנו רואים בתהליך הזה צעד משמעותי המגדיר באופן ברור את מטרותינו. ערכי השירות שלנו עומדים לנגד עינינו בכל עת ומסייעים לנו לשפר את שיטות העבודה ולספק שירות יעיל ואיכותי יותר לכלל התושבים."
אגף הכספים ממשיך להטמיע את ערכי השירות בפעילות היומיומית, תוך הכשרות לעובדים, פיתוח מנגנונים לשיפור השירות, הצבת מדדים ויעדים להבטחת יישומם בפועל.
צילום: עיריית קריית ביאליק