ניוזים חמיםבריאות

גאווה: כללית במקום השני במדד מותגי הבריאות

רונן נודלמן מנהל המחוז הגיב על הפרסום ואמר: "במחוז חיפה והגליל המערבי, אנחנו חווים את העוצמה הזו מדי יום. אנו מתמקדים בפיתוח שירותים חדשניים, בהנגשת טכנולוגיות מתקדמות למטופלינו, וביצירת שיתופי פעולה פוריים עם הקהילה."

הבשורה על מיקומה כללית במקום השני במדד מותגי הבריאות בסקר מדד המותגים השנתי של גלובס לשנת 2024 התקבלה בהתרגשות וגאווה במחוז חיפה וגליל מערבי של כללית, המחוז הגדול ביותר של כללית.

רונן נודלמן מנהל המחוז הגיב על הפרסום ואמר: "במחוז חיפה והגליל המערבי, אנחנו חווים את העוצמה הזו מדי יום. אנו מתמקדים בפיתוח שירותים חדשניים, בהנגשת טכנולוגיות מתקדמות למטופלינו, וביצירת שיתופי פעולה פוריים עם הקהילה."

נודלמן הדגיש את הגישה האישית של כללית: "אנחנו מבינים שהמטופלים שלנו אינם רק מספרים, אלא אנשים עם צרכים ייחודיים. לכן, אנו משקיעים מאמצים רבים במתן שירות אישי ומותאם לכל אחד ואחת."

"ההכרה במדד המותגים אינה רק אות כבוד, אלא גם דחיפה משמעותית קדימה", הוסיף נודלמן. "היא מאשרת שאנחנו בכיוון הנכון ומחזקת את מחויבותנו להמשיך להוביל את שירותי הבריאות בישראל."

סקר המותגים של גלובס מתקיים אחת לשנה, המדד מבוסס על סקר רחב היקף בקרב 3500 נסרים בגילאי 18 ומעלה המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה בישראל וכמובן כוללים את החברה החרדית והחברה הערבית.

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות