עיריית קריית ביאליק תרגלה מצב חירום לקליטת מונשמים

עיריית קריית ביאליק תרגלה פינוי מונשמים למרכז מיוחד, בתרחיש עלטה, שבו יתרחשו הפסקות חשמל ממושכות ותהיה דרישה גבוהה לטיפול בחולים מונשמים

עיריית קריית ביאליק תרגלה פתיחת מרכז גנרציה לפינוי וקליטת מונשמים במצבי חירום. התרגיל התמקד בתרחיש העלטה, שבו יתרחשו הפסקות חשמל ממושכות ותהיה דרישה גבוהה לטיפול בחולים מונשמים.

מטרת התרגיל הינה לבחון את מוכנות העירייה לטיפול באירועים חריגים מסוג זה, תוך שמירה על רמת שירות גבוהה ובטיחות החולים. במהלך התרגיל, צוות תא בריאות של מכלול אוכלוסייה וצוות מכלול לוגיסטיקה התאמנו על פינוי חולים מונשמים מבתיהם, קליטתם במרכז גנרציה לשעת חירום שנפתח באחד מבתי ספר בעיר והפעלת מערכות גיבוי חשמל וחמצן.

צוותי המרכז עברו הכשרה מיוחדת לקראת התרגיל ונעזרו בעובדי העירייה וצוות בית הספר בו התקיים התרגיל כשחקנים שמקבלים את הטיפול . התרגיל נערך בשיתוף פעולה הדוק עם גורמי חירום רלוונטיים כגון פיקוד העורף, מתנדבי עמותת אשק ומד"א.

"ערכנו תרגיל זה על מנת לוודא שאנו ערוכים לכל תרחיש אפשרי," אמר ראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי. "התרגיל יסייע לנו לשפר את התיאום בין הצוותים השונים ולשפר את יכולתנו לספק טיפול מיטבי לתושבים הנעזרים במחוללי חמצן גם במצבי חירום."

צילום: עיריית קריית ביאליק

 

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות