מהפכה בצילומי הרנטגן בכללית – מהיר יותר ועם פחות קרינה

בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי פועלים כל השנה לשדרוג ושיפור השירותים הרפואיים הניתנים למטופליה. חלק מהתהליכים הוא שדרוג מכשירי הרנטגן ברחבי במחוז למכשיר חדיש ויעיל יותר

מדובר במכשיר צילום רנטגן חדיש דיגיטלי, המשתמש בטכנולוגית DR, בעל איכות תמונה הרבה יותר טובה מהמכשיר שיש כיום.

"יתרונות המכשיר החדש הם רבים: הצילום מהיר ומדויק יותר, איכות הצילום מאפשרת אבחון מדויק יותר של פציעות ושברים. קבלת תוצאות הבדיקה מהירה יותר וחשוב מכל, חשיפת המטופל לקרינה מופחתת משמעותית. בנוסף, עם המכשיר החדש אנו לא צריכים לשנות את תנוחות המטופל ולצלם מזויות שונות ובכך אנו יכולים להקל על אי הנוחות של המטופל. חשוב לציין כי, ניתן להתאים את שולחן הבדיקה לכל המטופלים, לא משנה גיל, משקל ומוגבלות" מסביר ד"ר שרבל האשול מנהל דימות בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי.

כתוצאה ממהירות ויעילות הצילום, התפוקה גדלה משום שניתן לזמן יותר מטופלים בשעה וכך זמינות התורים גדלה.

בשלב זה המכשיר החדש פועל במכוני הרנטגן של כללית בסח'נין, נהריה, יקנעם וכרמיאל ועתיד להיכנס ללין, עכו, זבולון ומלמ"ר (מרכז לטיפול במחלות ריאה).

"כללית מחויבת לספק למטופליה את השרותים הרפואיים הטובים ביותר. השקענו מעל 1 מיליון ₪ בכל מכון עבור  רכישה והתאמה של הטכנולוגיה החדשה. המכשיר החדש שלנו יאפשר למטופלינו לקבל טיפול רפואי איכותי ובטוח יותר" מסכם רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי של כללית.

דוברות כללית
[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות