תאונה קטלנית הבוקר עם 2 גברים כבני 30 שנהרגו במחלף סומך בכביש 79

הקטל בדרכים ממשיך לגבטת מחיר יקר: הבוקר בתאונה בין משאית לשני כלי רכב נהרגו שני גברים כבני 30 בצומת סומך בכביש 79

בשעה 05:20 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על תאונת דרכים בין משאית ו-2 כלי רכב בכביש 79 במחלף סומך. פראמדיקים של מד"א קבעו את מותם של 2 גברים כבני 30 ופינו לבי"ח רמב"ם גבר בן 26 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית (שלושתם מרכב שנלכד עם חלקו הקדמי מתחת למשאית). בנוסף פונו מהמקום נהג המשאית ונהג רכב פרטי נוסף במצב קל.

חובש רפואת חירום במד"א גהאד ח'טיב סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. רכב עם 3 נוסעים נלכד בחלקו הקדמי מתחת למשאית. נהג הרכב והנוסע שישב לצידו, גברים כבני 30 היו מחוסרי הכרה, עם פגיעות רב מערכתיות קשות מאוד. תוך כדי פעולות חילוץ מורכבות ביצענו בהם בדיקות רפואיות אבל הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם. נוסע שישב במושב האחורי של אותו הרכב חולץ כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית קשה, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח והוא פונה לבית החולים בניידת טיפול נמרץ של מד"א במצב קשה ולא יציב. נהג המשאית ונהג רכב פרטי נוסף שהיה מעורב בתאונה פונו מהמקום לבית חולים כשמצבם קל."

 

צילום: תיעוד מד"א

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות