השיטור העירוני בטירת כרמל יצא במבצע אכיפה נגד עבירות רוכבי אופנועים, בעיקר שליחי עסקי מזון ומסעדות

מבצע אכיפה עירוני ממוקד בטירת כרמל לשמירה על הסדר הציבורי וביטחון התושבים. המבצע התמקד בעבירות של כלי רכב דו גלגליים בדגש על שליחים של עסקי מזון ומסעדות

 

יחידות השיטור והפיקוח העירוניות של טירת כרמל קיימו ביום חמישי האחרון מבצע אכיפה "שקט", שהתמקד בעבירות של כלי רכב דו גלגליים בדגש על שליחים של עסקי מזון ומסעדות.

במהלך המבצע, שנערך בשיתוף משטרת ישראל ויס"מ אופנועים, לא חולקו דוחות ובמקום זאת בוצעו פעולות הסברה שנועדו למנוע סיכון חייהם של הולכי רגל ושיפור איכות החיים של תושבי העיר. צוותי המשטרה, השיטור והפיקוח עברו בין בתי העסק שמפעילים חברות משלוחים או שליחים רכובים, והדגישו את הסכנות הבטיחותיות הטמונות בתנועת כלי רכב דו-גלגליים באזורים הומי אדם ועל מדרכות העיר. כמו כן, הוסבר להם כי בעתיד אם ייתפסו נוסעים או חונים על מדרכות, הם צפויים לקנס כספי. המבצע התמקד במרכזים מסחריים בעיר, בהם בסי טאוור, במרכז המסחרי הישן, ברח' דולפין וברח' מנחם בגין.

מנהל יחידת האכיפה העירונית, אמיר שילו: "מדובר במבצע לאכיפת עבירות תנועה מסכנות חיים, תוך התמקדות ברכב דו-גלגלי שמפעילות חברות שליחויות ובתי עסק בתחום המזון. עיריית טירת כרמל ומשטרת ישראל לא יתנו יד לסיכון חיי התושבים; בעלי העסקים וחברות השליחויות הוזהרו, ומעתה נתמיד באכיפה תוך חלוקת קנסות לעוברים על החוק".

 

צילומים: באדיבות דוברות עיריית טירת כרמל

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות