כללית בפסטיבל בייבי: סדנאות, מידע וטיפים ליולדות

צוותי כללית לקחו חלק בפסטיבל בייבי שהתקיים השבוע במשך יומיים בגרנד קניון בחיפה, העמידו דוכן מידע בנושאים מגוונים הקשורים לאם ויילוד והעבירו הרצאות בנושאים שונים

צוותי כללית ממחוז חיפה וגליל מערבי לקחו חלק מהפסטיבל והעמידו דוכן מידע בנושאים מגוונים הקשורים לאם ויילוד, סדנאות מחוץ לסל, רפואת ילדים ורפואת נשים.

אילנית ביטון, מיילדת ומנהלת הסיעוד במרכז בריאות האישה בזבולון, הסבירה ליולדות על מניעת מוות בעריסה והתחלת אכילת מוצקים.

אדלין מבאריכי יועצת הנקה בזבולון נתנה טיפים ליולדות כיצד להניק נכון וחשיבות ההנקה וטל קידר – אחות רכזת תחום נשים ומיילדת במקצועה במחוז חיפה וגליל מערבי, ענתה לשאלות הנשים בנושאים שונים והעבירה הדרכה על חשיבות ביצוע חיסון גרדסיל-  חיסון נגד וירוס הפפילומה שזנים מסוימים שלו עלולים לגרום לסרטן צוואר הרחם.

בנוסף, שחר לאופמן פיזיותרפיסטית במכון פיזיותרפיה של כללית בגרנד קניון הרצתה על רצפת האגן לאחר הלידה והאחות ירדן יקירה אחות ממרכז בריאות הילד בנווה שאנן בחיפה שוחחה עם הנשים על דיכאון לאחר לידה, סימנים והפניה לטיפול.

המשתתפות בפסטיבל ציינו שהמידע שקיבלו מצוותי כללית היה רלוונטי, מעניין ופרקטי ושיבחו את הצוות על הסבלנות והנכונות לענות על כל שאלה.

 

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות