חגיגות חג הקורבן לרווחת עובדות עובדי המועצה המקומית עוספיא

בחסות הסתדרות מרחב חיפה בראשותו של מר משה מזרחי, בשיתוף פעולה פורה עם וועד עובדי המועצה המקומית עוספיא, מר נלסון כיוף יו"ר הוועד והגב סמר פרחאת גזברית הוועד, נערך והתקיים אירוע חג הקורבן לעובדות ועובדי המועצה

באירוע נכחו ראש המועצה מר מוניב סאבא, חברי מועצה, יו"ר הסתדרות במרחב חיפה מר משה מזרחי, עו"ד רן חלואני ממונה הסתדרות המעוף במרחב, יו"ר הוועד מר נלסון כיוף, גב' סמר פרחאת גזברית הוועד ונילי זאהר, עובדות ועובדים.

משה מזרחי יו"ר ההסתדרות במרחב בירך והודה לעובדים על עבודתם המסורה ונתינתם, להנהלה על שיתוף הפעולה ובמיוחד לוועד העובדים ברשות נלסון כיוף על הארגון, תכנון וקיום האירוע לטובת רווחת עובדי המועצה עוספיא.

נלסון כיוף יו"ר הוועד הודה בשם העובדים למשה מזרחי וצוותו על הנתינה, העשייה והטיפול בציבור עובדי המועצה. כמו כן, הודה לציבור העובדים על האמון בו ובחברי הוועד.

באירוע חולקו תעודות הערכה והצטיינות על ידי הנהלת המועצה לעובדים בולטים על תרומתם, עבודתם לקידום ופיתוח המועצה.
העובדות והעובדים נהנו מהופעת סטנדאפ של האומן שאולי בדישי, סעודה כיד המלך של שף ושלל פינוקים נוספים.

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות