חיפה: גבר כבן 30 נמצא ללא רוח חיים בשריפה בחצר בניין

"ביצענו בדיקות רפואיות אך למרבה הצער הוא היה ללא דופק וללא נשימה והפציעה שלו הייתה קריטית ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו"

כונני ארגון הצלה הוזעקו לרחוב הרצל בחיפה בעקבות דיווח על שריפה. למרבה הצער, בתום פעולות הכיבוי, נמצא גבר כבן 30 ללא רוח חיים, ולאחר בדיקות רפואיות נאלצו הפראמדיקים לקבוע את מותו במקום.

חובש ביחידת האופנועים של הצלה מוישי שינפלד מדווח:

"כשהגעתי למקום השריפה, הכווינו אותי לחצר בניין מגורים, שם חברתי לכוחות הכיבוי אשר היו עסוקים בכיבוי השריפה. לאחר כיבוי השריפה מצאנו גבר כבן 30 ללא רוח חיים אשר ככל הנראה נספה בשריפה. למרבה הצער, בתום בדיקות רפואיות, נאלצו הפראמדיקים של מד"א לקבוע את מותו במקום."

פארמדיקית מד"א שרלוט שר קוסטי סיפרה:

"בתום פעולות הכיבוי ובמהלך סריקות אותר הנפגע שהיה ללא סימני חיים עם כוויות קשות. ביצענו בדיקות רפואיות אך למרבה הצער הוא היה ללא דופק וללא נשימה והפציעה שלו הייתה קריטית ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו"

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות