שר הבריאות במרכז הרפואי לגליל: "באתי לחזק את הצוותים ואני יוצא מחוזק"

הביקור של שר הבריאות, אוריאל בוסו, כלל סיור במחלקה לרפואה דחופה, בליווי מנהל המלר"ד, ד"ר ח'אלד עטאללה, כולל בשני חדרי הטראומה, אשר אחד מהם נפתח בחודשים האחרונים בעקבות המלחמה

שר הבריאות, אוריאל בוסו, הגיע הבוקר לביקור במרכז הרפואי לגליל, כדי לחזק את הצוותים הרפואיים ואת הנהלת המרכז הרפואי, על רקע התחממות הגזרה הצפונית וגל השריפות בגליל ובגולן.

מנהל המרכז הרפואי, פרופ' מסעד ברהום, עידכן את השר בוסו על הפעילות השוטפת בימים האחרונים ועל המוכנות לתרחישים שונים, ובהם: תרחישי שריפה, עלטה וטיפול בפצועי מלחמה מהחזית הצפונית.

הביקור כלל סיור במלר"ד (מחלקה לרפואה דחופה), בליווי מנהל המלר"ד, ד"ר ח'אלד עטאללה, כולל בשני חדרי הטראומה, אשר אחד מהם נפתח בחודשים האחרונים בעקבות המלחמה.

בביקורו אמר שר הבריאות: "לנוכח השריפות בצפון והירי הבלתי פוסק מלבנון, החלטתי הלילה לדחות את לוח הזמנים הרגיל שתוכנן לי, לפנות את היומן ולהגיע פיזית לצפון, כדי לחזק ולהביע הזדהות. לשמחתי, אני יוצא מכאן מחוזק. יש כאן ניהול מקצועי נהדר וצוותים רפואיים מצוינים, שנותנים את הלב והנשמה".

פרופ' ברהום הודה לשר הבריאות על ביקורו ואמר: "בימים אלו, אנו זקוקים לכל עזרה מהמדינה. אנו נמצאים בדריכות ומוכנות שיא, לקראת המשך הימים שעוד נכונו לנו. אני מבקש להודות לצוותים הרפואיים על עבודה במסירות ובמקצועיות לילות כימים, ובאופן אישי מודה לשר בוסו על ביקורו החשוב אצלנו".

 

צילום: רוני אלברט
צילום: רוני אלברט
[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות