חיים שפילברג, מפקח בשיטור העירוני בקריית אתא, זכה בפרס העובד המצטיין בתחרות הארצית ע"ש נח מוזס

עובד מצטיין בעיריית קריית אתא: חיים שפילברג, מפקח בשיטור העירוני בקריית אתא ומתנדב מציל חיים בארגוני ההצלחה, זכה בפרס העובד המצטיין בתחרות הארצית ע"ש נח מוזס

השבוע נערך טקס הענקת אותות הצטיינות לעובדים במשק הישראלי מטעם ידיעות אחרונות. חיים שפילברג, מפקח במערך השיטור העירוני בקריית אתא ומתנדב להצלת חיים באירגוני החירום וההצלה נבחר לעובד המצטיין הארצי לשנת 2024.
חיים, בן 28, תושב קריית אתא, משמש כמפקח במערך השיטור העירוני מזה 3 שנים ואף מתנדב להצלת חיים במד״א, באיחוד הצלה, פיקוד העורף, כב״א וזק"א, משמש כקצין במילואים ובעוד מגוון גופי התנדבות ומגיע בין הראשונים לכל זירה או אירוע מתוך תחושת שליחות ומסירות.
הטקס נערך בהשתתפות נציב שירות המדינה, פרופ' דניאל הרשקוביץ' ונשיא התאחדות התעשיינים ד"ר רון תומר. ועדת הפרס ציינה לשבח את עבודתו של שפילברג וקבעה כי הוא עונה על כל אמות המידה, הן כעובד מצטיין והן כפעיל מתנדב בקהילה, הודות למסירות, למקצוענות ולאדיבות המאפיינים את עבודתו.
מעיריית קרית אתא נמסר: "אות העובד המצטיין הוא מחווה של הוקרה והערכה לטובים ולאיכותיים שבעובדי עירנו, העושים מלאכתם נאמנה במגוון רחב של מקצועות וענפי תעסוקה ומהווים דוגמה לכלל העובדים. אנו מוקירים את פועלו המסור של שפילברג למען הקהילה וגאים שהוא חלק מהמערך העירוני."

 

צילום: עיריית קריית אתא

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות