בטירת כרמל: האגף לשירותים חברתיים יעניק סיוע מקצועי ותמיכה נפשית לנפגעות ולנפגעי עבירות מין

שירות חדש של האגף לשירותים חברתיים בטירת כרמל: סיוע מקצועי ותמיכה נפשית לנפגעות ונפגעי עבירות מין. נועד לתת מענה למגוון רחב של צרכים שמתעוררים בעקבות פגיעה מינית מכל סוג

 

שירות חדש באגף לשירותים חברתיים של עיריית טירת כרמל יעניק סיוע מקצועי ותמיכה נפשית לנפגעות ולנפגעי עבירות מין.

מדובר ביוזמה שנולדה מתוך הכרה בצורך המידי במענה הוליסטי ומותאם אישית לכל נפגע ונפגעת, בהתאם לצרכיהם ולרצונותיהם. השירות, שמנוהל על ידי עובדת סוציאלית שהוכשרה בתחום, נועד לתת מענה למגוון רחב של צרכים שמתעוררים בעקבות פגיעה מינית מכל סוג. בין מטרותיו העיקריות של השירות: תמיכה נפשית, ליווי משפטי, סיוע חברתי, סיוע תעסוקתי והכוונה לשירותים נוספים על פי הצורך.

השירות החדש פועל במתכונת פתוחה ומזמין את כל מי שעברו פגיעה מינית – בכל גיל ומכל מגדר, ללא קשר או תלות בהגשת תלונה במשטרה ובהליך הפלילי – לפנות ולקבל סיוע. לקבלת השירות ניתן לפנות באופן מקוון או ליצור קשר טלפוני, ולאחר מכן יינתן מענה ראשוני ותיקבע פגישה עם העובדת הסוציאלית הרלוונטית. באגף לשירותים חברתיים מדגישים, כי הצוות המקצועי שם לעצמו למטרה להיות זמין, קשוב ותומך בכל שלב בדרך, ולספק את השירות ברגישות ובדיסקרטיות.

א', שנעזרת בשירות החדש, מספרת: "היה לי קשה לקום בבוקר, ללכת לעבודה. הייתי בדיכאון. הגעתי לעובדת הסוציאלית, והיא הציעה לי עזרה בכל מה שקשה לי ביומיום, בקצב שלי, ומלווה אותי בהתאם לצרכים שלי. הצלחתי להבין שמקור הקשיים שלי הוא במה שעברתי, ועכשיו זה מרגיש אחרת. העובדת הסוציאלית גם באה איתי לכל מיני מקומות שהיה לי קשה ללכת אליהם לבד, למשל לפסיכיאטרית או לוועדה בביטוח לאומי. היא גם הסבירה לי מהן הזכויות שלי ומה עוד אפשר לעשות, וזה עזר לי מאוד. היא מבינה שקשה לי, מזכירה לי להעריך את עצמי ולשים את עצמי במקום הראשון, כך שהיום אני הרבה יותר מאמינה בעצמי".

איתנה שר שלום, מנהלת האגף לשירותים חברתיים: "אנו גאים ושמחים להשיק את שירות עו"ס נפגעי עבירה. שירות זה מהווה מענה חשוב ומשמעותי לצרכים הדחופים של מי שעברו פגיעה מינית בקהילתנו, ואנו מחויבים להעניק סיוע מקצועי, רגיש ואנושי ומאמינים כי באמצעות שירות זה נוכל לסייע לנפגעים ולנפגעות. אני מזמינה אתכם ואתכן לפנות אלינו ולקבל את המענה המותאם לכם".

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות