קריית ביאליק ציינה את שבוע הבטיחות בדרכים  ב"יריד בטוח"

כחלק מאירועי שבוע בטיחות בדרכים, התקיים בקריית ביאליק יריד בטיחות בדרכים. במסגרת היריד התקיימו פעילויות מגוונות לכל המשפחה: שעת סיפור עם בובי גרב, תחנות יצירה, משחקי רצפה ועמדות הסברה

 

יריד בטיחות בדרכים ססגוני התקיים בקריית ביאליק , כחלק מאירועי שבוע בטיחות בדרכים. היריד, שהתקיים בחצר מוזיאון קריית ביאליק- בית כץ,  פתח את שעריו לקהל הרחב וכלל מגוון פעילויות חווייתיות לכל המשפחה, תוך העלאת המודעות לחשיבות בטיחות בדרכים.

במסגרת היריד התקיימו פעילויות מגוונות לכל המשפחה: שעת סיפור עם בובי גרב, תחנות יצירה, משחקי רצפה ועמדות הסברה.  כל באי היריד צפו בהצגה 'הכי זהיר בכפר ובעיר'.

היריד עסק בהיבטים השונים של בטיחות בדרכים ובחשיבות של השמירה על הכללים השונים.

 היריד זכה להצלחה רבה. ילדים ומבוגרים כאחד נהנו מהפעילויות המגוונות, למדו טיפים חשובים בנושא בטיחות בדרכים, וגיבשו מודעות גבוהה יותר לחשיבות הנושא.

היריד התקיים בשיתוף פעולה עם ארגון בטרם לבטיחות ילדים, ארגון אור ירוק, האגודה למלחמה בסרטן ומתנדבות זה"ב בגן.

שבוע בטיחות בדרכים מתקיים בכל שנה במטרה להעלות את המודעות לחשיבות בטיחות בדרכים ולצמצם את מספר תאונות הדרכים. במהלך השבוע מתקיימות פעילויות רבות ברחבי הארץ, בהן ירידים, הרצאות, סדנאות וקמפיינים תקשורתיים.

 

צילום: שחר טישלר

 

 

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות