הרב משה טאוב, רב בית הספר "נעם", נבחר על ידי משרד החינוך למורה המאה בחינוך הממלכתי דתי לשנת תשפ"ד

רב בית הספר "נעם" בקריית אתא זכה בתואר מורה המאה של מינהל החינוך הדתי במשרד החינוך. הוחלט להעניק לרב משה טאוב את תואר "מורה המאה" הודות למסירות אין קץ, תחושת השליחות החינוכית העמוקה ולימוד התורה תוך מימושה הלכה למעשה בחיי היום יום

במסגרת רשימת‮ "‬מורי המאה‮" ‬המעלה על נס את פועלם של 100 ‬מורי החינוך הממלכתי-דתי המצטיינים בהישגים פורצי דרך‮, ‬נתבשר שבוע שעבר ביה"ס נעם כי רב בית הספר, משה טאוב זכה בתואר מורה המאה של מינהל החינוך הדתי במשרד החינוך.
מורי המאה הינם מנהיגים חינוכיים, פורצי דרך בהובלת תכניות ערכיות, לימודיות, וחינוכיות הפועלים ללא לאות להטמעת יעדי החמ"ד וקידום מטרת העל "בית חינוך כמשפחה". מאה המורים הנבחרים מהווים את חוד החנית של מורי החמ"ד ומשמשים כדמות משמעותית ומודל לחיקוי לילדים, להורים ולאנשי הצוות.
טאוב עובד בתחום החינוך מזה 23 שנה ומוביל את התחום התורני בבית הספר ובמעגלים חברתיים נוספים בעיר. הוא מוביל מיזמים חווייתיים שונים וביניהם: עונג שבת, סעודות מלווה מלכה, שבת קהילתית לתלמידים ועוד. במהלך החופש הגדול ובכל חופשות בית הספר הרב טאוב מוביל תפילה ושיעור למידה בזום מדי יום ביומו. כמו כן הוא מוביל מצוינות במשנה לתלמידי כיתות א'-ג' בסוף יום הלימודים.
הוועדה קבעה כי הוחלט להעניק לרב משה טאוב את תואר "מורה המאה" הודות למסירות אין קץ, תחושת השליחות החינוכית העמוקה ולימוד התורה תוך מימושה הלכה למעשה בחיי היום יום.
יעקב פרץ, ראש עיריית קריית אתא: "הרב משה טאוב הינו איש חינוך וסמכות תורנית מהמעלה העליונה ומהווה מקור השראה ודוגמה אישית לסובלנות ולאהבת המקצוע. זכייתו היא גאווה למערכת החינוך העירונית. בשמי‮, ‬בשם תושבי העיר, ‬בשם התלמידים והוריהם, ‬אנו מודים לו על פועלו. "

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות