ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, הוזמן להשתתף בפאנל של ראשי רשויות בוועידת "אנשים של המדינה"

ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, השתתף אתמול בוועידת "אנשים של המדינה". הוועידה עסקה השנה בחיים לצד המלחמה. דוקורסקי: "לא יכול להיות מצב כמו שקורה בצפון, שחבל ארץ שלם נמצא בשליטת חיזבאללה. "אנחנו צריכים לשנות את הדיסקט ולהפסיק להתגונן, להיות הגורם שיוזם

 

ראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, השתתף אמש בוועידת "האנשים של המדינה, בין כאב לתקווה", שהתקיימה באקספו תל אביב. הוועידה עסקה בנושאים ביטחוניים, חברתיים וכלכליים חשובים בדגש על ניהול החיים לצד מלחמת "חרבות הברזל".

האירוע השנתי שהפך למסורת, התקיים בסימן החיים החדשים שאחרי התופת והתמקד בתמורות אותן עובר עם ישראל ומדינת ישראל החל מ – 7.10.2023.

לרגל יום העצמאות ה – 76 של מדינת ישראל שמקבל השנה משמעות מיוחדת, הועידה השנתית ביקשה להוקיר את הגיבורים והגיבורות ששומרים ומגנים עלינו.

על הבמה המרכזית הגיעו אנשים מכל רחבי הארץ ומכל קצבות הקשת הפוליטית: בכירים במערכת הביטחון, במשק והכלכלה, מקבלי החלטות וראשי רשויות מקומיות.

ראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, השתתף בפאנל של ראשי רשויות נבחרים בשם – "שומרים על הבית" לצידם של אלון דוידי ראש עיריית שדרות ודוד אזולאי, ראש המועצה המקומית מטולה. במהלך הפאנל אמר דוקורסקי: "בטחון התושבים הוא נר לרגלנו, אנחנו משקיעים משאבים רבים בתחום זה, אך אנחנו לא יכולים לעשות את זה לבד. אנו זקוקים לשיתוף פעולה הדוק עם הממשלה כדי להתמודד עם האתגרים העומדים לפנינו.  לא יכול להיות מצב כמו שקורה בצפון, שחבל ארץ שלם נמצא בשליטת חיזבאללה. אנחנו צריכים לשנות את הדיסקט ולהפסיק להתגונן, להיות הגורם שיוזם".

 

צילום: עירייץ קריית ביאליק


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות