טירת כרמל מציינת את יום העצמאות ה-76: עם מתחם לונה פארק, מופעים לילדים, מופע לייזרים ועוד

מתחם לונה פארק ענק, מופע לייזרים מרהיב, מופעים לילדים, הרכבים ואמנים מקומיים ומגוון דוכני מזון ושתייה: כל זה ועוד מחכה לתושבי טירת כרמל בערב שכולו עצמאות בסימן אחדות

 

טירת כרמל תציין השנה את יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל במתכונת מצומצמת, בסימן אחדות ובדגש על קהל הילדים והקהילה.

האירוע המרכזי יתקיים ביום שני, 13.5.2024, ערב יום העצמאות, בבמה המרכזית שבחניון גשר המיתרים (רח' אריאל שרון). עם נעילת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה, תתקיים הנפה חגיגית של דגל ישראל אשר תיתן את האות לפתיחת אירועי יום העצמאות. במהלך הערב ייהנו ילדי העיר והסביבה ממופע של משפחת ספיר, ממתחם לונה פארק ענק ועשיר עם מגוון מתקנים ומתנפחים, וממופע לאס וגאס שיכלול קטעי אקרובטיקה. כמו כן יופיעו על הבמה אמנים והרכבים מקומיים, בהם רקדניות סטודיו D ולהקת קול הלב של מתנ"ס טירת כרמל, ויתקיים מופע לייזרים מרהיב. כבכל שנה, הקהל ייהנה ממגוון דוכני מזון, שתייה, הפעלות לכל המשפחה ועוד.

ההחלטה על מתכונת מצומצמת של אירועי יום העצמאות התקבלה בעקבות סקר תושבים שערכה העירייה לפני שבועות אחדים, על רקע המצב הביטחוני ובהתאם להנחיית ראש העיר, דודו כהן. כזכור, בסקר השתתפו 2,014 תושבות ותושבים מכל הגילים, ו-51.2 אחוז מהם קבעו שיש לחגוג באופן מצומצם; 35.3 אחוז מהמשיבים סברו כי יש לבטל את האירועים לחלוטין, ו-13.5 אחוז בלבד סברו כי יש לקיים את אירועי החג במתכונת רגילה כמדי שנה.

בבתי הספר ובתנועות הנוער בעיר מתקיימים כבר השבוע טקסים ופעילויות לקראת יום העצמאות. ביום שישי הקרוב, 10.5.2024 יערוך בית הספר היסודי יגאל אלון את צעדת העצמאות המסורתית, המתקיימת מדי שנה במהלך שבוע הלאום בהשתתפות מאות תלמידים, הורים ותושבי העיר. הקהל הרחב מוזמן ללוות את הצעדה.

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות