טירת כרמל אירחה את הממונה על המחוז במשרד הפנים: "עיר עם פוטנציאל אדיר"

במסגרת שיתוף הפעולה בין עיריית טירת כרמל למשרד הפנים, קיים מנהל המחוז במשרד, אלי רגב ביקור עבודה בעיר

הביקור נפתח בפגישה בעירייה בהשתתפות ראש העיר, דודו כהן ובכירים נוספים, בהם סגן ראש העיר, שאטו מטקיה; הגזבר, הרצל רגב; היועץ המשפטי והמשנה ליועמ"ש, עו"ד ערן ארבלי ועו"ד משה אליק; מנהל אגף הביטחון, יואב בלס ואחרים.

לרגב התלווה צוות מקצועי של משרד הפנים, שכלל את סגן הממונה על המחוז, רביע מקלדה; מנהל תחום תקציבים, רו"ח ועו"ד בשארה עבסאוי; מנהל תחום רשויות מקומיות, מרק ויין; מנהל החירום במחוז, זייד זיאדה ואחרים.

ראש העיר, דודו כהן הציג בפגישה את החזון שהוא מוביל בטירת כרמל לשנים הקרובות, ואת האתגרים העומדים בפניה בדגש על נושא המוכנות לחירום בצל המצב הביטחוני, וכן תוכניות לעתיד ופרויקטים בתחומי הנדסה, התחדשות עירונית, תשתיות, חינוך, קידום עסקים, תרבות ועוד.
לאחר מכן יצאו הצוותים לסיור שטח מקצועי במתחם שבו מוקם בית הספר למדעים ואמנויות, על מנת לעמוד מקרוב על האתגר העצום בתחום החינוך לאור קצב הצמיחה של אוכלוסיית העיר בשנים הקרובות. לסיור הצטרפו מ"מ ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך, אמי אפומדו; סגן ראש העיר ומחזיק תיק הרווחה, כפיר עובדיה; ומנהל אגף החינוך, ציון סודרי.

ראש העיר, דודו כהן: "אני מבקש להודות לצוות הנרחב של משרד הפנים בראשות הממונה על המחוז, אלי רגב על הביקור החשוב בטירת כרמל. אנו ניצבים בפני שורה של אתגרים משמעותיים במגוון תחומים, בראשם נושא החירום, הפערים בבניית מוסדות חינוך, פיתוח כלכלי ותכנון אסטרטגי, כל זאת תוך דגש על שירות מיטבי לתושב, ולשם כך אנו זקוקים לתמיכת כלל משרדי הממשלה שייכנסו לעובי הקורה, למען תושבות ותושבי העיר".

הממונה על המחוז, אלי רגב: "לטירת כרמל יש פוטנציאל אדיר בכל הקשור בצמיחה דמוגרפית, תנופת בנייה וכל הכרוך בכך. משרד הפנים יעזור לעיר מכל הלב וככל שניתן, ואני מבטיח שתקבלו כל גיבוי שתזדקקו לו, הן מהמחוז והן מכלל משרדי הממשלה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות